اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌ زهرا:

پیروی از مکتب شهدا اقتدار نظام اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا گفت: پیروی از مکتب شهدا اقتدار روز افزون نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

پیروی از مکتب شهدا اقتدار نظام اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سجاد اینانلو در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال تخریب آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ملت بصیر و توانمند ایران اسلامی با قدرت معنوی و دینی خود تمام هیمنه و قدرت پوشالی استکبار را خورد کرده و موجب اقتدار و عزت دین مبین اسلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی با ایمان و اراده معنوی متجاوزان بعثی را شکست داده و موجب حفظ خاک و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شدند، افزود: وظیفه جوانان و نوجوانان امروزی این است که با حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران موجب تداوم سیره ائمه‌اطهار شده و کشور را از گزند دشمنان و مستکبران محفوظ بدارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا تلاش برای اشاعه و احیای فرهنگ دینی را از مهم‌ترین و جدی‌ترین وظایف مسئولان نظام اسلامی دانست و بیان کرد: لازم است که با تولید اندیشه و افکار انقلابی در جامعه زمینه را برای رشد و اعتلای جامعه اسلامی فراهم کرده و سبب ترویج روحیه بسیجی در بین جوانان و نوجوانان شویم.

اینانلو با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور دستاورد‌های بسیار قابل توجهی را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی داشته است، عنوان کرد: باید سعی شود که با طرح ایده‌های جذاب و به‌روز از تمام استعداد‌ها و خلاقیت‌های کار آمد بهره‌برداری شده و زمینه برای اجرای طرح‌های کلان فرهنگی در سطح کشور نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های دست‌اندرکاران و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: شهدا همواره برای ملت ایران مظهر اقتدار، سربلندی و سرافرازی بوده‌اند و قطعا ملت نیز با تلاش و همت شبانه‌روزی خود مکر دشمنان و حیله‌گران را نقش برآب می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا با اهدای جان خویش در راه وطن پیام پاسداری از دین مبین اسلام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ملت ایران را به دنیا رساندند، افزود: باید همواره با پیروی از مکتب شهدا در جهت ادامه دادن راه و سیره آنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول