اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مداحی حاج مهدی منصوری

مناجات شعبانیه در جوار گلزار شهدای گچساران قرائت شد

خبرگزاری فارس: مناجات شعبانیه با مداحی حاج مهدی منصوری مداح برجسته کشوری در جوار گلزار شهدای گچساران قرائت شد.

مناجات شعبانیه در جوار گلزار شهدای گچساران قرائت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم قرائت مناجات شعبانیه شامگاه یکشنبه و با استقبال بی‌نظیر جوانان گچسارانی در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به میزبانی کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، جوانان و نوجوانان گچسارانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مراسم مناجات شعبانیه و کنار گلزار شهدای گچساران شکوه خاصی به این مراسم معنوی بخشیده بود.

مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی گچساران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور، ولایی و متدین گچساران نیز حضور پرشوری در این مراسم داشتند.

مراسم مناجات شعبانیه دقایقی پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای گچساران آغاز شد و حاج مهدی منصوری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به قرائت مناجات شعبانیه پرداخت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم روحانی و معنوی برای سلامتی و تعجیل ظهور آخرین ذخیره الهی، حضرت مهدی (عج) و سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب و نائب بر حق امام زمان (عج) دست به دعا برداشتند.

مراسم پرفیض مناجات شعبانیه به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی گچساران و کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ادارات و نهادهای دولتی گچساران از جمله سپاه پاسداران و بسیج نیز در برگزاری این برنامه معنوی همکاری ویژه‌ای داشتند.

مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: حضرت امام راحل در فرازی از فرمایشات ارزشمندشان در ارتباط با فضیلت و اهمیت قرائت مناجات شعبانیه فرمودند «مناجات شعبانیه، عظیم‌ترین منبع معارف الهی است و از دعاهایی است که من غیر از این دعا را ندیدم که روایت شده است و همه ائمه آن را خوانده‌اند».

مازیار قشقایی افزود: این مناجات دارای آثار سازنده و برکات بسیار فراوانی است و توجه به آن به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: مناجات شعبانیه یکی از بهترین نوع مناجات با پروردگار متعال برای پالایش روح، صفای دل و تقرب به خدای سبحان بوده که هر ساله در نیمه دوم ماه شعبان با برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول