اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سینماها به استقبال ماه رمضان می‌روند

طرح اکران پس از افطار در سینما اکسین اهواز

خبرگزاری فارس: معاونت سینمایی حوزه هنری خوزستان ماه مبارک رمضان امسال برای چهارمین سال متوالی "طرح اکران پس از افطار" را در سینما اکسین اهواز اجرا می‌کند.

طرح اکران پس از افطار در سینما اکسین اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجتبی آقاکوچک‌زاده معاون امور سینمایی حوزه هنری خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این طرح طی سال‌های برگزاری تغییراتی کرد و امسال به این نتیجه رسیدیم که در سانس ویژه پس از افطار، فروش بلیت نیم‌بها را اجرا کنیم و فیلم‌هایی را به نمایش بگذاریم که قبلا در سینما اکسین پخش نشده‌اند.

وی افزود: تمام فیلم‌های مورد پخش، متعلق به امسال هستند و در سینما اکسین که مجهزترین سینمای استان است به روی پرده می‌روند، هم‌چنین با توجه به این‌که سانس طرح ویژه ساعت 10 شب است این امکان برای روزه‌داران فراهم است که اگر نتوانند در روز به سینما بیایند شب به سینما بروند. با توجه به تعداد فیلم‌ها نیز خانواده‌ها هر دو یا سه شب بهانه‌ای برای رفتن به سینما دارند.

آقاکوچک‌زاده تصریح کرد: از برنامه‌های جنبی این طرح، بخش مسابقه است؛ به این صورت که سوالی برای سانس ویژه در نظر گرفته می‌شود و قرعه کشی و اهدای جوایز به صورت هم‌زمان انجام و برندگان همان شب معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: برنامه اکران فیلم‌ها به صورت هفتگی در سینما اعلام می‌شود. ارائه بلیت‌های نیم‌بها، اکران در ساعت‌های مناسب، برگزاری مسابقه و تنوع اکران از جمله اقدامات معاونت سینمایی حوزه هنری خوزستان برای جذب شهروندان به سینما در ماه مبارک رمضان هستند.

معاون سینمایی حوزه هنری خوزستان توضیح داد: سینما بحث بسیار متفاوت‌تری از تلویزیون است و ما فضای تخصصی آن را برای تجربه کردن به همه پیشنهاد می‌دهیم.

وی به وضعیت سینما بهمن دزفول اشاره کرد و افزود: این سینما در سال 1387 تعطیل شد که با پیگیری‌های انجام گرفته نزدیک به سه ماه است عملیات احداث سینما بهمن برای فعالیت مجدد آغاز شده است که تا اوایل سال 1392 سه سالن سینمایی در دزفول راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول