اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور چهره‌های برتر سینما و تلویزیون

فیلم سینمایی "نیکان و قول" در مازندران کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی "نیکان و قول" با حضور چهره‌های برتر سینما و تلویزیون در رینه مازندران کلید خورد که نخستین کاری است که به صورت ویژوال افکت یا CGI در ایران اتفاق می‌افتد.

فیلم سینمایی "نیکان و قول" در مازندران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فیلم سینمایی "نیکان و قول" با حضور چهره‌های برتر سینما و تلویزیون مانند رامبد جوان، علیرضا خمسه، شقایق فراهانی، ویشگاه آسایش و انوشیروان ارجمند در شهر رینه مازندران کلید خورد.

تهیه‌کننده نام آشنای سینما و تلویزیون که کار تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی "نیکان و قول" را نیز برعهده دارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: برای ضبط این فیلم سینمایی هم‌اکنون در شهر رینه حضور داشته و در دشت شقایق مشغول برداشت هستیم.

حبیب اللهیار با اعلام اینکه این فیلم سینمایی در پروانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام "نیکان و قول" ثبت شده، تصریح کرد: نام مستعار این فیلم افسانه خوخو بوده که در 90 تا 95 دقیقه‌ای ضبط می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم سینمایی با مضمون و مخاطب عام، کودک و نوجوان به روی پرده می‌رود، عنوان کرد: کار تهیه‌کنندگی و مجری‌گری طرح را برعهده دارم که عبدالرحمان رضایی کارگردان این اثر است.

تهیه کننده نام آشنای سینما و تلویزیون با تاکید اینکه این فیلم سینمایی نخستین کاری است که به صورت ویژوال افکت یا CGI در ایران اتفاق می‌افتد که نوعی کار عروسکی است، گفت: از پنجم تیر ماه کار ضبط این اثر در تهران با شروع بخش رئال انجام شد که داستان پسر بچه‌ای بازیگوش را تشریح می‌کند که در سفر مازندران در غاری در دشت شقایق شهر رینه آمل گم می‌شود.

اللهیار با اعلام اینکه کار ضبط این فیلم سینمایی از چهار روز گذشته در رینه آغاز شد و احتمال می‌دهیم تا دو روز دیگر نیز در این شهر برداشت داشته باشیم، عنوان کرد: 70 دقیقه فضای این کار به صورت ویژوال افکت یا CGI است. 

وی در بیان بخشی از داستان این فیلم سینمایی یادآور شد: این فیلم داستان پسربچه‌ای در یک خانواده‌ای که پدر خانواده استاد دانشگاه در رشته تاریخ و مادر نیز استاد ادبیات است را بازگو می‌کند که نقش پسر بازیگوش به علی خلج سپرده شده و علیرضا خمسه و شقایق فراهانی نیز نقش پدر و مادر خانواده را ایفا می‌کنند.

تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی "نیکان و قول" اضافه کرد: این خانواده در سفر مازندران به کوه دماوند و دشت شقایق رینه می‌آیند که پسر بچه خانواده به گودالی افتاده و همه به دنبالش می‌گردند تا اینکه این بچه در غار با یک خوخو آشنا می‌شود.

اللهیار با اشاره به بازیگران این اثر سینمایی ابراز داشت: رامبد جوان، علیرضا خمسه، شقایق فراهانی، ویشگاه آسایش و انوشیروان ارجمند و صالح میرزآقایی بازیگران نام آشنای این فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه شهر رینه بخش لاریجان آمل دارای آب و هوای بسیار خوب و مطبوع است، خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی برای فیلمبرداری در این منطقه مساعد است.

اللهیار در پایان اذعان داشت: با پایان یافتن این فیلم سینمایی در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای آن به روی پرده خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول