اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی:

51 اردوی جهادی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امسال 51 اردوی جهادی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

51 اردوی جهادی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 51 اردوی جهادی در 17 شهرستان آذربایجان‌غربی تا پایان سال برگزار می‌شود که تلاش شده این اردوها که در قالب اردوهای جهادی و اردوهای نیکوکاری برگزار می‌شود در ماه مبارک رمضان در تمام شهرهای استان برگزار شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: ترویج فعالیت‌های بشردوستانه، بهبود زندگی مردم، ارتقای دانش و مهارت علمی و عملی روستاییان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه به منظور مقابله با حوادث و حفظ سلامت، تحقق شعار در هر خانواده یک امدادگر، ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت حداکثری روستاییان در فعالیت‌های داوطلبانه و عام‌المنفعه از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این اردوها اغلب دانشجو و از اعضای جوانان هلال احمر هستند.

زینال‌پور با اشاره به اهداف شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: هدف شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی یافتن فرصتی برای خودسازی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 9 اردوی جهادی در استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این اردوها در سال جاری نیز تداوم دارند.

زینال‌پور با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این اردوها، اظهار داشت: توجه دادن مسئولان به مسائل و مشکلات روستاهای محروم نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی است و هلال احمر برای بازدید مسئولان از این روستاها و رسیدگی به مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: نفرات شرکت‌کننده در اردوهای جهادی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی را متخصصان حوزه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی تشکیل می‌دهند که با توجه به تخصص خود نسبت به رفع مشکلات زندگی مردم این مناطق اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول