اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

دانشگاه علوم پزشکی مخالفتی با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر ندارد

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر مخالفتی ندارد.

دانشگاه علوم پزشکی مخالفتی با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یحیی رضایی اظهار کرد : موضوع داروخانه هلال احمر در کمیسیون ماده 20 دانشگاه در بهمن ماه 89 مطرح و از طرف وزارت بهداشت با راه‌اندازی این داروخانه مخالفت شد.

رضایی اضافه‌کرد: بر اساس درخواست شماره 6440 مورخ نهم بهمن ماه سال 89  جمعیت هلال احمر استان بوشهر در خصوص اخذ مجوز تأسیس داروخانه، کمیسیون ماده 20 تشکیل شد و موضوع مورد موافقت این کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: در نامه‌ای به تاریخ 25 بهمن ماه 89 از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست شد موضوع صدور مجوز داروخانه جمعیت هلال احمر بوشهر در کمیسیون‌های مربوطه طرح و نتیجه به دانشگاه اعلام شود.

این مقام مسئول تصریح‌کرد: در پاسخ به این نامه محمدرضا شانه‌ساز مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت با صدور مجوز راه‎‌اندازی داروخانه هلال احمر در بوشهر مخالفت کرد.

رضایی با اشاره به توافقات صورت گرفته بین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر گفت: در جلسه‌ مشترکی که در تاریخ 16 اردیبهشت ماه برگزار شده مصوب گردید صدور مجوز داروخانه جمعیت هلال احمر تنها با درخواست بالاترین مقام این دستگاه یعنی رئیس جمعیت هلال احمر کشور صورت گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایان خاطر نشان‌ کرد: در حال حاضر تمام داروهای خاصی که در کشور وجود دارد در داروخانه‌های استان بوشهر نیز موجود است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول