اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‏های مساجد سمنان:

170 کانون مسجد در سمنان مجری طرح اوقات فراغت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: 170 کانون مسجد در استان سمنان مجری طرح غنی‏‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.

170 کانون مسجد در سمنان مجری طرح اوقات فراغت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در حاشیه دیدار با نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، پرداختن به طرح غنی‏‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را یکی از ضروریات برهه کنونی دانست و از اجرای این طرح در 170 کانون مساجد این استان خبر داد.

وی گفت: والدین همواره با فرا رسیدن فصل تابستان درباره غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان خود با مشکلاتی مواجه می‏‌شوند و نگرانی‏‌هایی دارند که تا حدی نیز به‏‌حق است.

مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود: در این زمینه، مسئولان رسالت سنگینی بر عهده داشته و با توجه به اینکه بسیاری از کارشناسان اجتماعی و حوزه جوانان اعتقاد دارند که در فصل تابستان و به‌ دنبال تعطیلی مدارس، شرایط بروز بزهکاری در نوجوانان بیشتر می‌شود، کانون‏‌های مساجد در این زمینه ورود پیدا کرده‏‌اند.

حسینی در ادامه گفت: کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در زمینه‏‌های مختلف آموزشی، روان‏‌خوانی و روخوانی قرآن کریم، احکام، اصول عقاید، زبان‏‌های عربی و انگلیسی، کلاس‏‌های هنری، خطاطی، طراحی و تئاتر فعالیت می‏‌کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول