اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان جنگل‌ها:

صدا و سیما برنامه‌های حفظ جنگل‌ را مجانی تولید کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: سازمان صدا و سیما موظف است برنامه‌های مد نظر حفظ جنگل‌ها را بدون دریافت یک ریال تولید کند.

صدا و سیما برنامه‌های حفظ جنگل‌ را مجانی تولید کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، خلیل عابدینی عصر امروز در هفدهمین گردهمایی تخصصی آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی کشور که به مدت دو روز در مرکز آموزش و توانمندسازی در کلارآباد برگزار شد، افزود: هدف ما از برگزاری این گردهمایی رسیدن به اهدافی است که سازمان مدنظر دارد و برای رسیدن به این اهداف نیازمند توجه به جریان‌های درون سازمانی هستیم تا از یک عملکرد مناسب برخودار شویم.

وی اظهار داشت: بحث مهم دیگر ما این است که باید در جریان سازی‌های سازمان یا ارگان خود بدون در نظر گرفتن سلیقه‌های شخصی خودمان فعالیت کنیم.

عابدینی تاکید کرد: بحث مشاوره و اطلاع‌رسانی ارتباط از درجه اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسئولیت‌های مهم و حساس ما در روابط عمومی جلوگیری از دخالت‌های سایر واحدها در حوزه کاری و حفاظت از حریم سازمانی در برابر جوسازی‌ها است که ما باید مقاومت و پیشگیری مناسبی در برابر جریان‌سازی‌ها داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تعدیل و کاهش دهیم.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور همکاری و تعامل متقابل و هدفمند با رسانه‌ها را از درجه اهمیت بالایی ارزیابی کرد و گفت: اخلاق روابط عمومی حرفه‌ای حائز اهمیت است و استانداردسازی روابط با رسانه‌ها کمک زیادی به کار ما خواهد کرد.

عابدینی گفت: تخصصی شدن وظایف به ما کمک می‌کند نگرش‌مان به مسائل نیز تخصصی شود که نتایج حاصله چشمگیرتر خواهند بود.

وی افزود: بحثی که امروز در حوزه کار ما مطرح است و چالش‌هایی که با آنها مواجه هستیم آموزش، تشکیلات، نیروی انسانی و اعتبارات است که همه مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

عابدینی در پایان پیام معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری را قرائت کرد که در آن بحث اهمیت جنگل‌ها و مراتع، تلاش در حفظ و حراست آن، بحث اهمیت جنگل‌ها و مراتع، تلاش برای پیشگیری در تعرض به بیت‌المال، ارائه اطلاعات و آمار رسمی دقیق و کار برای رضای خدا و حفظ روحیه جهادی، جهت‌گیری سازمان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حفظ جنگل‌ها و مشارکت مسئولان روابط عمومی در ساخت برنامه‌های فرهنگ با مشارکت صدا و سیما آورده شده بود و اینکه در این راستا سازمان صدا و سیما موظف است برنامه‌های مد نظر را بدون دریافت یک ریال تولید کند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول