اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه «بهینه» رادیو معارف صورت می‌گیرد

بررسی نقش حمایت از تولید ملی در کاهش وابستگی اقتصادی

خبرگزاری فارس: برنامه «بهینه» از تولیدات جدید رادیو معارف به بررسی نقش حمایت از تولید ملی در کاهش وابستگی اقتصادی خواهد پرداخت.

بررسی نقش حمایت از تولید ملی در کاهش وابستگی اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پی نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رادیو معارف اقدام به تولید و پخش برنامه «بهینه» کرده است.

برنامه «بهینه» با هدف تحقق ارزش‌های اخلاقی اسلام در رفتارهای اقتصادی و اصلاح الگوی تولید و مصرف، ایجاد انگیزه برای تبدیل بازار اقتصادی ایران اسلامی به الگو و نمونه جهانی با تاکید به دستورات نورانی اسلام طراحی و ساخته شده است.

همچنین از اهداف جزیی این برنامه می‌توان به ضرورت رونق‌بخشی به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، زمینه‌های فرهنگی رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، آسیب‌شناسی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، آثار رونق تولید ملی در اصلاح الگوی مصرف و ... اشاره کرد.

برنامه « بهینه» کاری از گروه فرهنگ و ادب به تهیه‌کنندگی، سردبیری و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، گویندگی مجید گلشیری و گزارشگری جواد امامیان هر چهارشنبه ساعت 17 و 10 دقیقه از شبکه رادیویی معارف تقدیم مخاطبان فرهیخته این شبکه خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول