اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار هنر اصفهان

فیلم سینمایی «خدای کشتار» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از اکران فیلم «خدای کشتار» به کارگردانی رومن پولانسکی در سلسله برنامه‌های از نمایشنامه تا سینما در تالار هنر اصفهان خبر داد.

فیلم سینمایی «خدای کشتار» اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه این فیلم اثری کمدی است، درباره داستان این فیلم اظهار کرد: خدای کشتار ماجرای دعوای دو نوجوان از دو خانواده مختلف است که والدین آنها تصمیم می‌گیرند که در یک مهمانی کوچک مشکلات فرزندانشان را حل کنند.

وی افزود: این مهمانی که در ظاهر بسیار آرام و منطقی آغاز شده است به جنجال میان والدین می‌انجامد و در واقع فیلمنامه‌نویس قصد دارد نشان دهد انسان‌هایی که رفتاری به ظاهر متمدن دارند، چگونه می‌توانند به موجوداتی بی‌منطق تبدیل شوند.

مدیر تالار هنر اصفهان با بیان اینکه فیلمنامه خدای کشتار از نمایشنامه‌ای به همین اسم اثر یاسمینا رضا گرفته شده است، گفت: وودی فاستر، کیت وینسلت، جان سی رایلی و کریستوفر والتس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

وی ادامه داد: نویسنده این فیلمنامه از مادری مجار و پدری ایرانی متولد شده است و اوج موفقیت وی نویسندگی نمایشنامه «هنر» در سال 1998 بود که جایزه تونی را که در حرفه نمایش مانند جایزه اسکار در سینما است، برایش به ارمغان آورد.

بکتاشیان اضافه کرد: هم‌چنین پولانسکی کارگردان فیلم سابقه دریافت جایزه اسکار برای فیلم پیانیست را دارد و برای فیلم «روح‌نگار» نیز برنده خرس نقره‌ای جشنواره برلین شده است.

وی با اشاره به اینکه در دور جدید سینمای هنری برگزیده‌ای از فیلم‌های سینمایی جهان که از متون نمایشی اقتباس شده‌اند اکران می‌شود، اظهار کرد: پس از فیلم «خدای کشتار» به کارگردانی رومن پولانسکی در تاریخ 23 تیرماه، فیلم «کوریالانوس» به کارگردانی رالف فاینس در تاریخ جمعه سی‌ام تیرماه ساعت 10 صبح در سالن اصلی تالار هنر اکران می‌شود.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «خدای کشتار» به کارگردانی رومن پولانسکی روز جمعه 23 تیرماه ساعت 10 صبح در تالار هنر به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول