اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نظر تعداد طرح‌ها

فارس دارای رتبه دوم طرح‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار فارس گفت: استان دارای رتبه دوم از نظر تعداد طرح‌های مهر ماندگار در سراسر کشور است.

فارس دارای رتبه دوم طرح‌های مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در جلسه‌ای که برای نخستین بار به منظور انسجام و همگرایی در نحوه اطلاع‌رسانی از طرح‌های مهر ماندگار با حضور مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس صورت گرفت، سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، با تاکید بر اهمیت طرح‌های مهر ماندگار، گفت: فارس دارای رتبه دوم به لحاظ تعداد طرح‌های مهر ماندگار در سراسر کشور است و به همین دلیل اطلاع‌رسانی در مورد این پروژه‌ها باید با ظرافت فراوانی صورت گیرد.

کامبیز رضایی با اشاره به عزم دولت دهم برای به پایان رساندن پروژه‌های مهم و نیمه‌کاره کشور در قالب طرح‌های مهر ماندگار، افزود: فارس دارای بیش از 60 طرح مهر ماندگار با اعتباری حدود 28 هزار میلیارد ریال است و بسیاری از این طرح‌ها، مطالبه چند ساله مردم این استان بوده که اطلاع‌رسانی جذاب و گویا از آنها، موجب امیدواری مردم نسبت به تلاش خالصانه مدیران فارس می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با اعلام این‌که مدیران روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور، دبیران کمیته اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار محسوب می‌شوند، تصریح کرد: تبلیغات در مورد پروژه‌های مهر ماندگار باید دارای وحدت رویه و انسجام مناسبی باشد، بنابراین هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد این طرح‌ها در رسانه‌ها باید با هماهنگی روابط عمومی استانداری فارس صورت گیرد.

وی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی، برای اطلاع‌رسانی در مورد طرح‌های مهر ماندگار استان فارس شد و اظهار داشت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، صدا و سیما باید نهایت سعی خود را برای معرفی طرح‌های بزرگ و کارساز دولت به کار گیرد.

رضایی با معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار کشور به آدرس http://www.mehremandegar.ir/، خاطرنشان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی این استان برای پیشبرد طرح‌های مهر ماندگار، در این پایگاه درج و منتشر می‌شود.

در این جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان فارس با ارائه توضیحاتی در مورد تعداد و پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار دستگاه مربوطه، روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی جذاب و مفید از پیشرفت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول