اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان خبر داد

ابلاغ تخصیص صد درصدی اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار به خزانه

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار گفت: دیروز تخصیص صد درصدی اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل 75 درصد پروژه‌های مهر ماندگار به خزانه کشور ابلاغ شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ابلاغ تخصیص صد درصدی اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار به خزانه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر محرابیان شامگاه یکشنبه در جمع مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تصمیمات و دستورهایی که در رابطه با طرح‌های مهر ماندگار در چنین نشست‌هایی اعلام می‌شود حالت تشریفاتی ندارند بلکه همه جدی و لازم‌الاجرا هستند.

دستیار رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار، تخصیص 100 درصدی اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار را در کشور اقدامی نو و جدید خواند و افزود: در این نوع طرح‌ها حتی تخصیص افزون بر صد درصد نیز داریم به گونه‌ای که می‌توان از محل صرفه‌جویی دستگاه‌ها این تخصیص را به 500 درصد هم رساند.

وزیر سابق صنایع و معادن بیان کرد: این تخصیص 100 درصدی برای 75 درصد پروژه‌ها در نظر گرفته شده و 25 درصد دیگر طرح‌های مهر ماندگار در نیمه دوم سال پیش‌بینی شدند.

وی ادامه داد: افزون بر 900 پروژه مهم در سطح کلان مملکت در قالب طرح‌های مهر ماندگار تعریف شده که با تخصیص و پیش‌بینی همه اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح‌ها به زودی شاهد تغییر و تحولات عمده در روند اجرایی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کشور خواهیم بود.

* ابلاغ صد درصدی اعتبارات مورد نیاز تکمیل طرح‌های مهر ماندگار به خزانه

محرابیان با اشاره به اهمیت این طرح‌ها در پیشرفت و توسعه کشور گفت: 70 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار در کشور لازم است که از محل‌های مختلف درآمدی تامین می‌شوند.

این مسئول کشوری از ابلاغ تخصیص 100 درصدی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌هایی که در سراسر کشور در قالب مهر ماندگار قرار گرفتند، خبر داد و گفت: این ابلاغ روز گذشته به خزانه کشور اعلام شد و هیچ نگرانی از این حیث وجود ندارد.

دستیار رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار منابع تامین اعتبارات لازم برای تکمیل 900 پروژه مهر ماندگار کشور را برشمرد و تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی، مازاد فروش نفت، فروش اوراق مشارکت، فروش سهام، صرفه‌جویی در اعتبارات جاری و هزینه‌ای دستگاه‌ها و اعتبارات وزارت نفت از محل‌های تامین اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار در کشور هستند.

وی عنوان کرد: از اسفند سال گذشته با تخصیص همه اعتبارات لازم برای این طرح‌ها از اعتبارات تملک دارایی کار را شروع کردیم که کاری بی‌سابقه و جدید بود.

محرابیان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا درخواست دریافت وجه خود را سریعا به خزانه اعلام کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول