اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:

کیفیت خدمات درمانی در استان بوشهر افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، کیفیت خدمات درمانی در استان بوشهر افزایش یافته است.

کیفیت خدمات درمانی در استان بوشهر افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان ابراهیم شفیعی ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: توجه به حوزه درمان و رفع مشکلات مردم در این بخش از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی افزود: دولت در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف در راستای بهبود وضعیت درمانی مردم گام‌های اساسی برداشته که احداث بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی گوشه‌ای از این خدمات است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت بیمارستان 160 تختخوابی برازجان و با تاکید بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر این مجموعه خاطر نشان کرد: دشتستان نیازمند بهره‌برداری از این بیمارستان بزرگ است و انتظار داریم در سال جاری شاهد تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان باشیم.

شفیعی تصریح کرد: احداث مراکز رفاهی، مهد کودک، پانسیون‌های پزشکان و طرح توسعه در بیمارستان جدید در دست ساخت برازجان امری ضروری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اذعان داشت: افزایش کیفیت خدمات درمانی در استان از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است و در این مسیر حرکت می‌کنیم و در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر کیفیت خدمات درمان هستیم.

فرماندار دشتستان نیز گفت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و تاثیرگذار در استان و کشور است و باید کیفیت و حجم خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان افزایش یابد.

غلامحسین خسروی افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار در جامعه است که نیاز به توجه ویژه در این حوزه است.

وی یادآور شد: مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان دشتستان باید به شکلی توسعه و رشد پیدا کند که به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی و بهداشتی در سطح این استان باشد.

این مسئول اذعان داشت: برای تکمیل بیمارستان جدیدالاحداث برازجان، پیگیری و تلاش زیادی صورت گرفته و ماه گذشته وزیر راه و شهرسازی نیز از این طرح بازدید داشته که امیدوار هستیم سال جاری این طرح بزرگ به بهره‌برداری برسد.

خسروی خاطر نشان کرد: این بیمارستان موجبات ارتقای وضعیت شهرستان دشتستان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول