اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

717 بیمار خاص تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 717 بیمار خاص در این استان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند.

717 بیمار خاص تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

حشمت‌الله داودپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای پوشش صد درصدی بیمه در این استان از برنامه‌‎های این اداره‌کل در سال ‌جاری است، به طوری که در حال حاضر 40 هزار نفر در این استان تحت پوشش هیچگونه بیمه‌ای قرار ندارد که با اجرای طرح پوشش صد درصدی بیمه این افراد بیمه می‌شوند.

وی تعداد بیماران خاص تحت پوشش این مرکز را 717 بیمار برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از بیماران صعب‌العلاج هنوز تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار نگرفته‌اند.

داودپور در ادامه با اشاره به اسناد دریافتی از پزشکان این استان در سال گذشته، افزود: در سال گذشته حدود یک میلیون و 185 نسخه از پزشکان و 52 هزار و 211 سند بستری بیماران از بیمارستان‌های تحت پوشش خدمات درمانی دریافت شده است.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته 2 هزار و 595 مورد بازرسی از تمام مراکز درمانی بخش‌های خصوصی و دولتی انجام گرفته است که با اجرای این تعداد بازرسی، پزشکان متخلف شناسایی و تعدادی از پزشکان متخلف لغو قرارداد شدند.

وی با اشاره به افزایش 13 میلیارد ریالی هزینه درمان بیماران در سال گذشته، گفت: سال گذشته 33 میلیارد ریال برای بیماران در این استان هزینه شد که 13 میلیارد ریال نسبت به سال 89 افزایش یافته است.

داودپور اضافه کرد: سال گذشته بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری با ارائه خدمات الکترونیکی به بیماران در کشور رتبه نخست را کسب کرد، این مرکز همچنین با رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع تاکنون موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم کشور شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد مراکز تحت پوشش موسسات و مراکز درمانی در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان، گفت: در حال حاضر در شهرستان شهرکرد 271 موسسه و مرکز درمانی، در شهرستان بروجن 109 مرکز و در شهرستان فارسان 47 مرکز مستقر است.

داودپور اضافه کرد: در شهرستان لردگان 61 مرکز، در شهرستان اردل 22 مرکز، در شهرستان کوهرنگ 11 مرکز و در شهرستان کیار نیز 25 مرکز مستقر است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول