اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران:

ترویج مصرف موادمخدر با هدف سیاسی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران مقصد دلالان مرگ را سیاسی دانست و گفت: ترویج مصرف مواد مخدر در کشور با هدف سیاسی انجام می‌شود.

ترویج مصرف موادمخدر با هدف سیاسی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه مبارزه با مواد مخدر و تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه  بنا به اصرار سردار مسکنی استعفای ایشان را به عنوان دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان نپذیرفتم، اظهار داشت: وقتی به ملاقات وزیر کشور رفتم برگه استعفای این برادر را روی میز وزیر کشور دیدم.

وی به ماموریت و مسئولیت‌های زیادی که بر عهده نیروی انتظامی است اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در استراحت‌های تقویمی در حالت آماده باشد به سر می‌برد که  در مازندران به لحاظ مسافرخیز بودن بار زیادی بر دوش نیروی انتظامی است.

نماینده عالی دولت در مازندران به مبارزات نیروی انتظامی در برابر سوداگران مرگ پرداخت و تصریح کرد:  تاکنون نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ 12 هزار جانباز تقویم کرده است.

وی با بیان اینکه جریان مافیای مواد مخدر بسیار پیچیده و مخوف است، یادآور شد: بنا به گفته معاون اول رئیس جمهور با توجه به اینکه دشمن در صدد افزایش کشت مواد مخدر است حتی یک اسرائیلی دچار اعتیاد نشده است.

این مسئول آگاه‌سازی عمومی را از مهم‌ترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی به ویژه رسانه ملی با زبان هنر در ساخت فیلم و مستند برای مبارزه با مواد مخدر و آگاه‌سازی عمومی اقدام خوبی انجام داده است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی در بحث ساماندهی محله‌های آلوده و کانون های پر خطر وارد شد و اقدامات خوبی در حال انجام است.

طاهایی با اشاره به اینکه 60 درصد زندانیان را افراد درگیر با مواد مخدر تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم برای کمپی که برای بازپروری معتادان در محل قاجار خیل مقرر شده است تامین اعتبار شود.

وی مسئله اعتیاد را دغدغه تمام خانواده‌های به ویژه متدینان دانست و یادآور شد: مسافرپذیری و خرده فرهنگی در مازندران موجب شد تا دو قشر مرفه و کم درآمد جامعه دچار این پدیده اعتیاد شوند.

طاهایی کشور را از حیث مواد مخدر در خطر دانست و گفت: موضوع مواد مخدر در کشور بسیار حساس است و در این بحث باید جدی وارد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه رهبر تاکید دارند که امروز حفظ وحدت رویه در جامعه یک فریضه است، یادآور شد: اوباما اعلام می‌کند کشنده‌ترین تحریم ها برای ایران اعلام شده است و با توجه به اینکه تامین 90 درصد از تغذیه صنعت دام و طیور وارداتی است توجه به تولید ملی در اولویت قرار می‌گیرد.

وی مقصد دلالان مرگ را سیاسی مطرح کرد و اذعان داشت: دلالان مرگ کارشان کاسبی نیست.

استاندار مازندران گفت: امیدواریم امسال بتوانیم برای کمپی بازپروری معتادان در محل قاجار خیل ساری در نظر گرفته شده است، تامین اعتبار شود.

رئیس شورای هماهنگی مواد مخدر مازندران با اهدا لوح سپاس به علیرضا مسکنی که دبیر شورای عالی مواد مخدر استان را بر عهده داشت، تجلیل شد و علیرضا مرادی که سال‌های اخیر در سپاه خدمت کرده است را به عنوان دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان معرفی کرد.

در این مراسم از فعالان مبارزه با مواد مخدر و پدر شهید میربخشی از شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول