اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

راهبردهای اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر رشد منفی اعتیاد است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: یکی از راهبردهای اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان رشد منفی اعتیاد است.

راهبردهای اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر رشد منفی اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در همایش بهبود یافتگان استان اصفهان با تاکید به اینکه اعتیاد به مواد مخدر انرژی بسیاری از اجتماع و فرد می‌گیرد، اظهار کرد: اعتیاد علاوه بر عوارض اجتماعی ضررهای اقتصادی سنگینی به جامعه وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتیاد عوارض جسمی و روحی فراوانی برای فرد معتاد به همراه دارد، افزود: نگاه بخش‌های مختلف حاکمیتی نظام به موضوع اعتیاد یک نگاه جامع و کامل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها به سمت پیشگیری از مواد مخدر متمرکز شده است که یک جامعه دینی و خانواده مستحکم را با در نظر گرفتن الگوی بومی و سنتی پرورش دهد.

وی تاکید کرد: کانون خانواده بیشترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد دارد و افراد جامعه باید در این راستا تلاش کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه سیاست‌های کلی دیگر راهبردهای پیشگیری است، ادامه داد: باید هر سال رشد منفی اعتیاد را در استان داشته باشیم.

وی گام‌های موثر دیگر در امر اعتیاد را کنترل و درمان افراد معتاد دانست و گفت: گام نهایی از اعتیاد درمان است و این افراد بهبود یافته از اعتیاد با اراده قوی و همت ستودنی موفق شدند که این معضل را کنار بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: بهبود یافتگان از اعتیاد باید به عنوان الگو و اسوه نمونه جامعه در امر اعتیاد معرفی شوند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول