اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد

شرکت 60 مرکز حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 60 مرکز حوزوی در قالب 20 غرفه مشارکت دارند.

شرکت 60 مرکز حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پررنگ حوزه‌های علمیه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 25 تیرماه مصادف با 25 شعبان کار خود را آغاز خواهد کرد و تا 25 مرداد فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با مشارکت تمام مجموعه‌های حوزوی برگزار می‌شود که این موضوع جامعیت خوبی به این بخش در مقایسه با بخش‌های چهل‌گانه نمایشگاه بخشیده است.

مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: ستاد برنامه‌‌ریزی بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چندی پیش جلسات خود را آغاز کرده و تلاش می‌کند تا از ظرفیت تمام نهادهای حوزوی برای این کار بزرگ استفاده کند.

وی گفت: در این کار بزرگ چهار مرکز مهم حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و جامعة المصطفی العالمیه حضور دارند.

طیب‌حسینی اضافه کرد: در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، 40 عنوان برنامه تدارک دیده شده که شب شعر شاعران حوزوی از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: سال گذشته شب شعر قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور شاعران ملی برگزار شد اما امسال این برنامه با حضور شاعران حوزوی اجرا می‌شود.

مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان داشت: همچنین بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان حدود 60 نشست تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه خواهد بود که در این نشست‌ها مسائل تخصصی در ارتباط با معارف قرآنی به بحث گذاشته می‌شود.

وی گفت: همچنین برنامه‌های متعدد رسانه‌ای برای پخش در ایام برگزاری این نمایشگاه تدارک دیده شده است که در قالب این برنامه‌ها، فعالیت‌های حوزه علمیه در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

طیب‌حسینی افزود: یکی از کارهای خاصی که در این نمایشگاه برای انجام آن برنامه‌ریزی شده، حضور آستانه حضرت ابوالفضل در غرفه‌ای مجزا است که موجب عطرآگین شدن فضای معنوی این نمایشگاه و پیوند خوردن قرآن و عترت می‌شود.

وی ابراز داشت: بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در 20 غرفه میزبان 60 نهاد حوزوی خواهد بود که یک سوم این مراکز برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: فعالیت دیگری که در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انجام می‌شود، پاسخ به پرسش‌ها و شبهات دینی و قرآنی است که این بخش در سال‌های گذشته مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول