اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

قرآن‎محوری لازمه غنی‎سازی اوقات فراغت است

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: قرآن‎محوری لازمه غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

قرآن‎محوری لازمه غنی‎سازی اوقات فراغت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسن دارابی بعد از ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) اظهار داشت: توجه به مسئله حفظ و قرائت یکی از مواردی است که باید بدان پرداخته شده و نقطه ضعف‎های موجود را با کلاس‎های آموزشی در راستای ارتقای اطلاعات و آگاهی افزایش داد.

وی به مشکلات قرآن‎آموزانی که در مسابقات شرکت می‎کنند اشاره و تصریح کرد: لازم است بعد از مسابقه قرآنی، مشکلات قرآن‎آموزان در حضور همان قاری و حافظ مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان انجام فعالیت‎های فرهنگی از سوی این اداره کل را مطلوب خواند و افزود: حضور مؤثر و پررنگ جوانان در مراسمات مذهبی و فرهنگی نشان می‎دهد که خوشبختانه توانستیم در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

حجت‎الاسلام حسن دارابی متذکر شد: افرادی که علاقمند به شرکت در این طرح هستند می‎توانند برای ثبت‎نام به معاونت فرهنگی اداره کل استان و شهرستان‎ها مراجعه کنند و امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش مردم ولایتمدار گلستان در این طرح قرآنی باشیم.

وی تشکیل تیم نظارتی مستمر و مداوم در اجرای طرح قرآنی را مهم خواند و اذعان کرد: نظارت یک تیم نظارتی توانمند می‎تواند در ظهور و بروز قابلیت‎های جوانان مؤثر باشد و آنان را در رسیدن به هدف مطلوب یاری کند.

وی تاکید کرد: مؤسسات قرآنی نیازمند اتخاذ برنامه‎هایی جامع در اجرایی شدن تربیت حافظ و قاریان قرآنی هستند.

این جلسه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان، مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان، مسئول جامعة القرآن کریم استان، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، رؤسای ستادی و رؤسای شهرستان‌ها در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول