اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نیکشهر خبر داد

اختصاص 267 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیکشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: از محل بودجه سال 91 سیستان‌وبلوچستان، 276 میلیارد و 801 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی به شهرستان نیکشهر اختصاص یافت.

اختصاص 267 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیکشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، مهدی سرحدی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: از محل بودجه سال 91 سیستان‌وبلوچستان، 276 میلیارد و 801 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی به منظور توسعه و آبادانی بیش از پیش این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان اعتبار در مقایسه با بودجه عمرانی سال گذشته نیکشهر، 16 درصد افزایش داشته است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر بیان داشت: بودجه عمرانی اختصاص یافته به نیکشهر برای تکمیل 201 پروژه نیمه‌تمام و اجرای 30 پروژه جدید در قالب 21 فصل و 47 برنامه در سال‌جاری هزینه می‌شود.

سرحدی جذب به موقع اعتبارات و ارتقای کیفی اجرای طرح‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، سرباز و بخش‌های بنت، فنوج و لاشار شهرستان نیکشهر و آشار شهرستان زابلی در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست از توجه استاندار سیستان‌وبلوچستان نسبت به اختصاص اعتبارات عمرانی مطلوب به شهرستان محروم نیکشهر قدردانی کرد.

محمد سعید اربابی گفت: 83 درصد اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیکشهر باید از طریق مدیران کل نسبت به جذب سریع‌تر اعتبارات و شتاب‌دهی به عمران و آبادانی این شهرستان اهتمام ورزند.

وی همچنین شتاب‌بخشی به اجرای عملیات گازرسانی و آبرسانی به روستاهای جنوب سیستان‌وبلوچستان از سوی مسئولان را خواستار شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول