اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

برداشت صد هزار تن جو از مزارع بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از برداشت بیش از صد هزار تن محصول جو از مزارع بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد.

برداشت صد هزار تن جو از مزارع بویین زهرا

مرتضی شعبان‌ نژاد در حاشیه جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا، با بیان اینکه بیش از 100 هزار تن جو از سطح مزارع و باغات بخش‌های مختلف این شهرستان برداشت شده است، اظهار کرد: بنا بر آمار واحد برداشت محصولات جهاد کشاورزی این شهرستان به طور کل این مجمع از محصول جو بیش از 31 هزار هکتار از مزارع بویین زهرا برگزار شده که نسبت به شهرستان‌های دیگر در استان قزوین بیشتر و کیفی‌تر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ادوات و فناوری‌های نوین در سیستم کشاورزی کشور تصریح کرد: توجه بیشتر مدیران جهاد کشاورزی در سطح کشور به این مسئله می‌تواند تأثیر به‌سزا و بسیار خوبی را بر امر توسعه همه جانبه بخش‌کشاورزی داشته و موجب دلگرمی هرچه بیشتر کشاورزان در مناطق کشور شود.

وی یکی از دغدغده‌های بسیار مهم در شرایط کنونی در عرصه کشاورزی را مدیریت صحیح منابع آب و خاک عنوان و بیان کرد: لازم است که در این حوزه هم با اعمال برنامه‌های صحیح و راهگشا عرصه‌‌ای مساعد و مطلوب برای تحقق وعده‌های کلان فراهم شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با ارائه گزارشی پیرامون مجموعه فعالیت‌های انجام شده در این اداره در راستای حل مشکلات کشاورزی و توسعه همه جانبه در این بخش عنوان کرد: برگزاری همایش‌های مختلف آموزش و ترویج کشاورزی، حضور در بخش‌های 4 گانه این شهرستان و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های کشاورزی منطقه، برپایی جلسات متعدد با کشاورزان در روستاها، حضور در جلسات توسعه کشاورزی در استان قزوین و دعوت از کارشناسان اصول کشاورزی از دیگر اقداماتی بوده که در طول سال گذشته در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان به طور فراگیر به مرحله اجرا در آمده است.

شعبان نژاد با بیان اینکه نهاد‌های فرهنگی در کشور مسئول هستند که با ترویج هر چه بیشتر مسائل مختلف از قبیل آموزش‌های کشاورزی موجب توسعه و جهش همه جانبه نظام اسلامی شوند، تصریح کرد: لازم است که در این بخش با تعامل و همکاری میان مسئولان و دست‌اندرکاران قوای مختلف عرصه برای تولید ملی و اقتدار مضاعف‌تر نظام اسلامی فراهم شده و نقشه‌های کینه‌توزانه دشمنان و مستکبران در عالم نقش‌ برآب شده و به طور کامل از بین برود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول