اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

40 هزار نفر از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری بیمه ورزشی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 40 هزار نفر از ورزشکاران این استان بیمه ورزشی هستند.

40 هزار نفر از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری بیمه ورزشی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است که با معطوف کردن توجه خود به این پتانسیل‌ها می‌توان زمینه بروز استعدادهای جوانان این استان را فراهم کرد.

وی افزود: این در حالی است که با توجه به استعدادهای فراوان در این استان، امکانات و خدمات ورزشی بسیار اندک است و جوابگوی نیاز ورزشکاران استان نیست.

شمسی‌پور، تعداد ورزشکاران بیمه شده ورزشی این استان را 40 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 20 هزار ورزشکار در شهرستان شهرکرد هستند که همین موضوع سبب شده تا امکانات در این شهرستان بیشتر از سایر شهرستان‌های استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیمه ورزشی می‌تواند یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در میزان پراکندگی فضاهای ورزشی به شمار رود.

شمسی‌پور با بیان اینکه در شهرکرد سالن ورزشی استانداردی وجود ندارد، گفت: علاوه‌بر این هیچ‌یک از ورزشگاه‌های ما خوابگاه ندارند و این مسئله مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در تخصیص اعتبارات ورزشی به نیازهای اصلی استان توجه نشده و همین عامل مهمی در توزیع ناعادلانه فضاهای ورزشی استان شده است.

شمسی‌پور بر ضرورت تامین نیازهای حوزه ورزش این استان تاکید کرد و گفت: رشد و پیشرفت ورزش استان در گرو تامین نیازهای این بخش و ارائه خدمات مناسب به ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توان در رابطه با احداث مکان‌های ورزشی در نقاط مختلف استان هم‌اندیشی داشت تا به یک تصمیم‌ واحد برسیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول