اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در جشنواره ورزشی بسیجیان

ورزشکاران بسیجی استان مرکزی به اصفهان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان مرکزی از اعزام ورزشکاران بسیجی روستایی و عشایری استان به جشنواره ورزشی بسیجیان روستایی و عشایری خبر داد.

ورزشکاران بسیجی استان مرکزی به اصفهان اعزام می‌شوند

علی عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره ورزشی بسیجیان روستایی و عشایری کشور 12 تیر ماه در اصفهان برگزار می‌شود که ورزشکاران استان مرکزی در این جشنواره شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: جشنواره ورزشی بسیجیان روستایی و عشایری کشور در چهار رشته دال پلان، طناب‌کشی، هفت‌سنگ و کشتی با شال برگزار می‌شود که تیم استان به سرپرستی ابوالفضل جعفری و مربیگری سید اکبر بهاری به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان مرکزی گفت: ورزشکاران شایسته استان از آمادگی خوبی برای شرکت در این جشنواره برخوردار بوده و امید می‌رود درخشش خوبی در این مسابقات داشته باشند.

عشوری ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان روستاییان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم هیئت ورزش روستایی و عشایری عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر ورزش در اکثر روستاهای استان نهادینه شده و از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری طرح اوقات فراغت به همت این هیئت در سطح روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: طرح اوقات فراغت در رشته‌های مختلف ورزشی و در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش ‌روستایی و عشایری استان مرکزی همچنین از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته‌های فوتسال، شطرنج و هندبال خبر داد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول