اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

شطرنج‌بازان قزوین عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین از اعزام تیم شطرنج این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

شطرنج‌بازان قزوین عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شدند

فرهاد کربلایی‌صادقی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه شطرنج‌بازان استان قزوین با ترکیب پانزده شطرنج‌باز امروز رقابت‌های قهرمانی کشور شدند، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت بیش از 400 شطرنج‌باز به مدت هفت روز در 11 دور به روش سوئیسی در همدان برگزار می‌شود‌.

وی با بیان اینکه غلامرضا اکبری شطرنج باز ریتینگ‌دار استان قزوین که موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی لیگ شطرنج باشگاه‌های این استان را کسب کند با هزینه هیئت شطرنج استان قزوین، راهی این رقابت‌ها شد، افزود : 14 شطرنج‌باز دیگر که عازم این مسابقات شدند با هزینه شخصی خود در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور از حساسیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در این مسابقات شطرنج‌بازان عنوان‌دار کشور که در میادین بین‌المللی دارای افتخار بوده، حضور دارند.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین روند رو به رشد شطرنج استان قزوین را ستودنی خواند و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسبی که در برگزاری مسابقات مختلف از جمله رقابت‌های جام شهید رجایی، کاسپین و سردار آزادگان صورت گرفته آینده شطرنج‌بازان این استان درخشان خواهد بود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول