اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان:

طرح پزشک خانواده خدمات تشخیصی و درمانی را هدفمند می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان گفت: طرح پزشک خانواده خدمات تشخیصی و درمانی را هدفمند می‌کند.

طرح پزشک خانواده خدمات تشخیصی و درمانی را هدفمند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان زینب حسینی در نشست هماهنگی طرح پزشک خانواده در شهرستان کنگان اظهار داشت: عدالت در سلامت یکی از اهداف دولت‌های عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد است که با اختصاص دادن بودجه به سمت اجرای این برنامه حرکت کرده است و در تمام کشور شاهد تحقق این امر هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با تاکید بر اینکه طرح پزشک خانواده گامی اساسی در اجرای عدالت در سلامت جامعه است خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در تحقق عدالت در امر بهداشت و سلامت اثرگذار است، طرح پزشک خانواده است.

حسینی بیان داشت: طرح پزشک خانواده در راستای عنایات ویژه دولت خدمتگزار در راستای عدالت‌محوری و سلامتی جامعه است و یکی از بزرگ‌ترین طرح‌هایی است که دولت آن را اجرایی می‌کند.

وی در تشریح مزایای اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح نظام ارائه خدمات سلامت دگرگون شده و با از بین رفتن مراجعات اختیاری، سلیقه‌ای و آزاد، بیمار در یک سیستم هدفمند، خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح مهم تحولی بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی درمانی در کشور و شهرستان ایجاد می‌کند گفت: کاهش هزینه‌های درمانی، دسترسی آسان به خدمات بهداشتی درمانی مناسب و جلوگیری از مصرف بی‌رویه‌ داروها از مزایای اصلی این طرح ارزشمند است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان عنوان کرد: با اجرای این طرح بزرگ تحول بنیادی در نظام سلامت به وجود خواهد آمد و برای اجرای این طرح باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود که در شهرستان کنگان توان خود را برای اجرای مطلوب این طرح به کار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح نیازمند همکاری تمام ادارات و نهادهای مرتبط با اجرای این طرح هستیم و امیدوارم که ما را در اجرای این طرح ملی یاری کنند.

حسینی با اشاره به وضعیت مطلوب شهرستان کنگان در اجرای این طرح اضافه کرد: شهرستان کنگان از شهرستان‌های همجوار خود در اجرای این طرح جلوتر است، ولی باید با برنامه‌ریزی بهتر شاهد اجرای موفق‌تر این طرح در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

دبیر کمیته فرهنگی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برنامه پزشک خانواده شهری شهرستان کنگان نیز در این نشست گفت: قدم اول در اجرای بهتر این طرح اطلاع‌رسانی کافی به خانواده‌ها است.

طاها دشتی‌مطلق یادآور شد: این آموزش باید در نمازهای جمعه و جماعات، پایگاه‌های تابستانی اجرا شود تا شاهد پویایی این طرح باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول