اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

دشمنان در جبهه فرهنگی برای قم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره برای شهر قم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داشته و مقابله فرهنگی در این خطه مقدس سنگین‌تر است.

دشمنان در جبهه فرهنگی برای قم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عباس اسکندری در همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار شد اظهار کرد: ستاد انسجام با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه عوامل و دستگاه‌های نقش‌آفرین در مساجد تشکیل شده است.

وی بر ضرورت برطرف ساختن همه مشکلات و موانع در مسیر رشد و ارتقاء مساجد در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: ستاد انسجام تاکنون جلسات خوبی را در راستای شناسایی و پیگیری مسایل و مشکلات مساجد برگزار کرده و با ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه تاکنون مفید و مؤثر واقع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در برابر هجمه گسترده فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته است اظهار داشت: سران استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی را علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ترتیب داده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواب نظام سلطه را آشفته کرده و صهیونیسم جهانی را در مسیر دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشته است تصریح کرد: ما در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم تا بتوانیم با این حجم عظیم دشمنی‌ها به خوبی مقابله کنیم.

اسکندری با اشاره به جایگاه علمی و معنوی قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و مرکز تولید و نشر اندیشه ناب شیعی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همواره برای شهر قم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داشته و مقابله فرهنگی در این خطه مقدس سنگین‌تر است.

وی در پایان بر ضرورت بهره‌مندی از فضای معنوی ماه رمضان به ویژه تقارن آن با ایام فراغت جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: مسئولان فرهنگی و روحانیون باید از برنامه‌های خوب قرآنی که در مساجد تدارک دیده شده به ویژه تفسیر قرآن کریم، برای هدایت نسل جوان و نوجوان کشورمان به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول