اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز چهارمین جلسه شورای اداری نوشهر با حضور شیخ‌الاسلامی

خبرگزاری فارس: چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس دفتر توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استاندار و مدیران کل مازندران در کجور آغاز شد.

آغاز چهارمین جلسه شورای اداری نوشهر با حضور شیخ‌الاسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، این جلسه صبح امروز در سالن ورزشی شهر تازه تاسیس پول در حال برگزاری است، نماینده مردم نوشهر و چالوس، فرماندار نوشهر، امام جمعه کجور و تمامی مدیران شهرستانی، همچنین دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای کجور در این نشست حضور دارند.

فرماندار نوشهر در این جلسه گفت: به دنبال حذف پسوند محرومیت از کجور هستیم که امیدواریم از دستاوردهای این جلسه باشد.

محمدعلی قمی‌اویلی اظهار داشت: منطقه کجور دو سوم وسعت شهرستان نوشهر را به خود اختصاص داده و با سه دهستان پنجک رستاق، زانوس رستاق و توابع کجور با دارا بودن آب و هوای خاص از مناطق دیگر متمایز است.

وی ادامه داد: این تنوع آب و هوایی باید به عنوان یک فرصت برای منطقه برای منطقه توسعه و پیشرفت باشد.

قمی‌اویلی با اشاره به اینکه در بخش کجور امکان کاشت برنج وجود دارد، تصریح کرد: با ارتقای کشت برنج در کجور می‌توان منبع درآمد و تحول اقتصادی را در این منطقه شاهد باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر برنج، وجود درختان سیاه ریشه و میوه‌های منحصر به‌فرد، حیات وحش و بستر مناسب برای کشت گل و گیاه دارویی و زینتی از دیگر امتیازات این بخش است.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده بعد از انقلاب به بخش‌های محروم بسیار مورد توجه بوده، بیان داشت: عمق محرومیت کجور به گونه‌ای است که این محرومیت با عدم برخورداری یک روستا از برق خود گویای مظلومیت و محرومیت این خطه زیباست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده از سوخت فسیلی در منطقه اگر بخواهیم صنعت را وارد منطقه کنیم دچار مشکل خواهیم شد که در این زمینه مسئولان توجه ویژه داشته باشیم.

قمی‌اویلی از پروژه‌های سفر رهبری به عنوان یکی از برکات این سفر در رفع محرومیت کجور نام برد و اذعان داشت: امیدواریم مسئولان دیگر نیز مصوبات خوبی در راه رفع محرومیت این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول