اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

جا به جایی ائمه جمعه چرخش نخبگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جا به جایی ائمه جمعه در مناطق مختلف چرخش نخبگانی است که هر چه از آن فاصله بگیریم از اصول و ریشه‌های حاکمیتی دور شده‌ایم.

جا به جایی ائمه جمعه چرخش نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در جلسه معارفه امام جمعه جدید اروندکنار که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: جا به جایی ائمه جمعه در مناطق مختلف چرخش نخبگانی است که به دلیل وصل به سرچشمه ولایت یک نهاد حاکمیتی تلقی می‌شود.

وی افزود: این روند یک کار تبلیغی صرف نیست به همین دلیل ائمه جمعه را به‌ عنوان یک مرجع تلقی می‌کنیم که هر چه از آن فاصله بگیریم از اصول و ریشه‌های حاکمیتی دور شده‌ایم و بر عکس هر چه به این مرجع نزدیک شویم انقلاب و مظهر عظیمی را در خود ایجاد کرده‌ایم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت کردن در حول این محور کار سیاسی ـ اعتقادی است و اگر آن را مورد مظلومیت قرار دهیم مطمئناً جامعه به چالش کشیده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ائمه جمعه همیشه بر تارک پیشانی خود، نور مقدس مقام معظم رهبری را داشته و آن را بر جامعه می‌تابانند که ما این امر را در آبادان با وجود روحانیت عظیم‌الشأن به خوبی مشاهده می‌کنیم.

سعدون‌زاده با بیان اینکه امامت شیعه همیشه در کنار مردم بوده‌اند و مشکلات مردم را مشکلات خود می‌داند، اذعان داشت: هر چه در مسیر اطاعت و پیروی از ائمه معصومین و جانشینان بر حق آنها گام برداریم کار انقلابی عظیم‌تری را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول