اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین:

نونهالان اقبالیه به مصاف تیم فوتبال بجنورد می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین گفت: تیم نونهالان شهرداری اقبالیه در نخستین دیدار خود عصر امروز در رقابت‌های منطقه‌ای کشور به مصاف تیم فوتبال بجنورد می‌رود.

نونهالان اقبالیه به مصاف تیم فوتبال بجنورد می‌روند

اکبرسکاکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این مسابقات سه تیم شهرداری اقبالیه، بجنورد و پیروزی بوشهر شرکت دارند که به مدت سه روز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: تیم نونهالان شهرداری اقبالیه فردا در دومین دیدار خود در چارچوب این مسابقات به مصاف تیم پیروزی بوشهر می‌رود.

سکاکی تصریح کرد: تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال نونهالان کشور در فصل آینده را کسب می‌کند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین یادآور شد: بازیکنان تیم فوتبال نونهالان اقبالیه از مدت‌ها قبل با برپایی اردوهایی که داشته‌اند، به مرز آمادگی کامل رسیده و می‌توانند مزد زحمات خود را در این مسابقات به دست بیاورند.

سکاکی حضور تیم شهرداری اقبالیه را در این سطح از رقابت‌های کشور ستودنی توصیف کرد و گفت: امیدوار هستیم بازیکنان خوب این تیم که به نمایندگی از استان قزوین در این رقابت‌ها حضور دارند، بتوانند با شکست رقیبان خود سهمیه حضور در لیگ فوتبال نونهالان دسته اول فوتبال کشور را کسب کنند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول