اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

دیدارهای لیگ برتر فوتبال مازندران 25 تیر پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران یک‌شنبه 25 تیر با انجام شش دیدار پیگیری می‌شود.

دیدارهای لیگ برتر فوتبال مازندران  25 تیر پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمشید پازوکی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران  گفت: هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با شش بازی انجام شد که پس از 9 پیروزی پیاپی تیم شهدای ساری، این تیم مقابل میزبان خود پس از 10 هفته متوقف شد.

وی افزود: در بازی‌های امروز تیم صدرنشین شهدای ساری مقابل میزبان، دریای بابل با تساوی یک بر یک متوقف شد و همچنان با 28 امتیاز به تنهایی صدرنشین جدول باقی ماند.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در دیگر بازی‌ها وحدت فریدونکنار با یک گل میزبان خود طپش قائمشهر را برد و  تلاش دو تیم سپاهان قائمشهر و پیام شهدای سلمانشهر پس از 90 دقیقه بدون گل تساوی شد.

پازوکی از پیروزی پرگل تیم دوم جدول لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: تیم استقلال لموک قائمشهر موفق شد میزبان خود بازرگان چالوس را در یک بازی پرگل چهار بر یک شکست دهد.

وی همچنین گفت: شهید کریمی جویبار سه بر یک مهمان خود دریای زاغمرز را برد و شهدای لاویج چمستان موفق شد دو بر یک میزبان خود شهدای بابلسر را از پیش رو بردارد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران بیان داشت: این هفته براساس برنامه سازمان لیگ، تیم شهروند سورک استراحت داشت.

پازوکی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال مازندران تیم شهدای ساری با 28 امتیاز به تنهایی صدرنشین است و تیم‌های استقلال لموک قائمشهر و شهدای بابلسر به ترتیب با 25 و 18 امتیاز دوم و سوم هستند.

وی در پایان افزود: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران یک‌شنبه 25 تیر با انجام شش دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول