اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت فناوری آب‌های عمیق خبر داد

ساخت 24 سازه دریایی پارس جنوبی و فلات قاره در شرکت DOT

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت فناوری آب‌های عمیق DOT گفت: 24 سازه دریایی متعلق به پارس جنوبی و شرکت فلات قاره در شرکت DOT در دست ساخت داریم.

ساخت 24 سازه دریایی پارس جنوبی و فلات قاره در شرکت DOT

محمدعلی نظارت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شرکت DOT در حال حاضر دو جکت مربوط به فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و یک سکوی مسکونی را در بوشهر در دست ساخت دارد.

وی افزود: بخش نصب سازه‌های دریایی بر عهده DOT است و در مجموع 20 سازه دریایی را در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا واقع در بوشهر در حال ساخت داریم.

مدیر عامل شرکت فناوری آب‌های عمیق تصریح کرد: شرکت DOT امور زیرسازی و روسازی سازه‌های دریایی را انجام می‌دهد و در مجموع 20 پروژه در شرکت صدرا و 600 کیلومتر لوله‌گذاری را در دست اجرا داریم.

نظارت، در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این پروژه‌ها با بیان اینکه هزینه‌های این نوع پروژه‌ها بسیار بالاست گفت: در بخش لوله‌گذاری 200 میلیارد تومان و برای خرید شناوری مخصوص نصب سازه‌ها 300 میلیون دلار هزینه کردیم.

وی گفت: دو هزار نیروی انسانی در بخش ساخت و نصب شرکت DOT و حدود 3 هزار و 500 نفر نیز در دو بخش کشتی سازی و فراساحل جزیره صدرای بوشهر مشغول به کار هستند.

مدیر عامل شرکت فناوری آب‌های عمیق در ارتباط با اثر تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و نقش آن در پروژه‌های شرکت DOT خاطر نشان کرد: بدون شک در زمان تحریم‌ها تجهیزات مورد نیاز را با مشکلات بیشتری تهیه می‌کنیم اما یاد گرفتیم برنامه‌ریزی کنیم که مشکلی در زمان تحریم نیز نداشته باشیم.

نظارت اظهار داشت: ساخت سکوهای فازهای 17، 18، 13، 22 و 24 بر عهده شرکت صدرا و نصب آن نیز بر عهده شرکت DOT است.

وی افزود: 24 سازه دریایی متعلق به پارس جنوبی و شرکت فلات قاره در شرکت DOT در دست ساخت داریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول