اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

ایام خدمت در شورای شهر سخت‌تر از دوران اسارت است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همواره فکر می‌کردم دوران اسارت در جنگی تحمیلی دورانی سخت بوده، اما امروز باید بگویم بدترین دوران زندگی من خدمت در شورای شهر اسلامی شهر اصفهان است.

ایام خدمت در شورای شهر سخت‌تر از دوران اسارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد توجه مسئولان شهرداری اصفهان به مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در بسیاری از موارد امکان برطرف کردن مشکلات ارباب‌رجوعان توسط اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان وجود ندارد و باید منتظر ماند تا همین مشکل تنها با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و شهردار و آن هم با تشریفات سیاسی بازی و در جلوی دوربین‌ها‌ برطرف شود.

وی خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر خلاف ظاهر برخی‌ها فکر می‌کنند که مقامات شهرداری به صحبت‌های رئیس شورای اسلامی این شهر توجه می‌کنند اما امروز شاهد آن هستیم که شهرداری اصفهان حتی به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بی‌توجه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان قوانین را اجرا نمی‌کند، تاکید کرد: شهرداری اصفهان در برخی از موارد نیز قوانین را آن طور که دلش می‌خواهد اجرا کرده یا دل بخواهی تفسیر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شورای اسلامی شهر اصفهان قانون‌گذاری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان موظف است قوانین مصوب شورای اسلامی شهر اصفهان را اجرا کند.

شیران تاکید کرد: طبق قانون شورای اسلامی شهر باید اقدامات شهرداری را زیر نظر داشته باشد اما امروز شاهد هستیم که این موضوع برعکس شده است.

وی تصریح کرد: قوانین باید به اندازه‌ای محکم اجرا شود که شهرداری اجازه تخطی نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نخستین اقدام شورای اسلامی شهر اصفهان خراب کردن وجه خود در شهر است که جای تأسف فراوان دارد.

وی اشاره‌ای به ضعف سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان کرد و گفت: این چه سازمان صدا و سیمایی است که برنامه‌های شورای اسلامی از آن پخش نمی‌شود.

شیران ادامه داد: به چه دلیلی سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان تنها گروهی که علاقه دارد در برابر دوربین قرار می‌دهد و آیا موردی مهم‌تر از مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان می‌تواند برای این سازمان وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکسری از مصوبات قانونی مربوط به گذشته است که هنوز در گلوی شهرداری و شورای شهر باقی مانده و برطرف نشده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول