اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای اسلامی شهر اصفهان از همه طرف سانسور شده است/گرانی بیداد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکلات جاری اصفهان در حال حاضر به دلیل وجود قدرتمندانی در کشور است که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و این موضوع در کنار سانسورهای همه‌جانبه مشکلات زیادی برای شورای اسلامی شهر اصفهان به وجود آورده است.

شورای اسلامی شهر اصفهان از همه طرف سانسور شده است/گرانی بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در ارتباط با تشکیل مدیرت مستقل در معاونت خدمات شهرداری اصفهان برای مبارزه با آلاینده‌ها و ارتقای سطح محیط زیست اصفهان اظهار کرد: با اینکه طبق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، در 50 کیلومتری اصفهان نباید هیچ‌گونه کارگاه صنعتی وجود داشته باشد، اما امروز شاهد آن هستیم که مراکز صنعتی سرتاسر شهر اصفهان را فرا گرفته و روز به‌روز نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: باید برای برطرف کردن مشکلات صنعتی کلانشهر اصفهان به زودی دیداری با مسئولان کمیسیون شوراهای مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره‌ای به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کرد و بیان داشت: در مرحله‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که گرانی بیداد می‌کند و برای برطرف کردن بخشی از مشکلات اقتصادی مردم باید ستاد بازارهای سازمان میوه و تره‌بار با همکاری سازمان بازرگانی، ارزاق عمومی مردم را به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه شاید نتوان به صورت کلی مشکلات اقتصادی فعلی را برطرف کرد، ادامه داد: شورای اسلامی شهر اصفهان می‌تواند به صورت موقتی وارد میدان شده و بخشی از مشکلات اقتصادی مردم را به مانند اوایل انقلاب که برخی‌ها با تشکیل تعاونی‌های گوناگون سعی در کمک‌رسانی به مردم را داشتند برطرف کند.

 

*شهر موزه اصفهان موزه ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در پایتخت کشور، تنها موزه دفاع مقدس، برای پیشبرد اهداف خود یک هزینه 200 تا 300 میلیارد تومانی انجام داده است، تاکید کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز برای ارزش نهادن به ارزش‌های فاخر اصفهان باید همکاری سایر دستگاه‌ها را جلب کند که در این راستا مبلغ 300 میلیونی برای جمع آوری ارزش‌های فاخر در موزه اختصاص داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد اهمیت توسعه مسجد محوری  تصریح کرد: برای برطرف کردن بخشی از مشکلات فرهنگی شهر اصفهان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان باید توسعه مسجد فرهنگی را در دستور کاری خود قرار دهد.

وی در مورد پروند‌ه‌هایی که در شورای اسلامی شهر اصفهان در جریان است تاکید کرد: برخی از این پرونده‌ها قدیمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و برخی نیز از پیچیدگی زیادی برخوردار است.

 

*مراکز تفریحی به حاشیه‌های استان اصفهان رانده شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد مراکز تفریحی مردم با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش چنین مراکزی، در سطح استان اصفهان نقاط خاصی خریداری شود، اظهار کرد: با رانده شدن این مراکز به حاشیه‌های‌ استان اصفهان علاوه بر افزایش سطح کیفی زندگی مردم مناطق محروم، فرصتی نیز برای استفاده از هوای خوب برای مردم شهر و استان اصفهان به وجود می‌اید.

وی در مورد کارگاه‌های طلاسازی که در حال حاضر به عنوان یک معضل برای مناطق مسکونی درآمده است تاکید کرد: آماده همکاری برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول