اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

زمان برگزاری جشنواره تئاتر مازندران تغییر یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران از 26 تا 30 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

زمان برگزاری جشنواره تئاتر مازندران تغییر یافت

عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به شیوه‌نامه برگزاری جشنواره تئاتر استان‌های کشور در سال جاری و برنامه زمان ‌بندی مرکز هنرهای نمایشی، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران 20 روز زودتر در هفته پایانی شهریور ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران متذکر شد: بر اساس فراخوان اعلام شده، زمان برگزاری این جشنواره نیمه دوم مهر اعلام شده بود که با توجه به آغاز جشنواره‌های تئاتر مناطق کشور از 15 مهر و اختصاص نیمه اول مهر به استان‌های گرمسیر برای برگزاری جشنواره‌های استانی، تغییر مذکور در زمان برگزاری جشنواره بیست و چهارم تئاتر استان به وجود آمده است.

وی در پایان اذعان داشت: به تبع این تغییر زمانی، بازبینی نمایش‌های شرکت‌کننده در جشنواره به صورت اجرای زنده آثار از 11 تا 16 شهریور ماه صورت پذیرفته و بر همین اساس، مهلت ارسال مدارک یعنی پایان مرداد نیز قابل تمدید نیست. 

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول