اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس:

هیچ اداره‌ای در هندیجان حق استخدام نیروی غیربومی را ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: در راستای رفع معضل بیکاری در هندیجان، هیچ اداره‌ یا سازمانی نباید نیروی غیربومی استخدام کند.

هیچ اداره‌ای در هندیجان حق استخدام نیروی غیربومی را ندارد

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی، تجاری و اقتصادی می‌تواند در بحث اشتغال بسیار مطلوب و مؤثرتر عمل کند.

وی افزود: بسیاری از جوانان این منطقه تحصیلکرده اما جویای کار هستند و به همین خاطر به شهرهای همجوار و عمدتاً به خارج از استان برای کسب کار مشغول می‌شوند.

* آمار دقیقی از بیکاری وجود ندارد

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هندیجان آمار دقیقی از وضعیت بیکاری وجود ندارد و همین امر سبب عدم برنامه‌ریزی مطلوب و ایجاد راهکار مؤثر در زمینه رفع معضل بیکاری است.

وی اضافه کرد: مشکلات مربوط به بیکاری یک شبه حل نمی‌شود و مسئولان باید هر چه سریع‌تر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند زیرا روز به روز آمار بیکاری در مناطق مختلف خوزستان رو به صعود است.

* باید بخش کارآفرینی هندیجان را فعال کرد

آقاجری همچنین عنوان کرد: ادارات  و سازمان‌های هندیجان در راستای ایجاد اشتغال و حذف بخش از بیکاری منطقه باید از استخدام نیروهای غیربومی خودداری کنند و در این زمینه حتی از تخصص پیمانکاران بومی بهره گیرند.

وی اضافه کرد: باید بخش کارآفرینی شهرستان هندیجان را فعال کرد و در زمنیه‌هایی که قابلیت توسعه و پیشرفت را پیش‌رو دارد، سرمایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول