اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود

اجرای طرح توسن روستایی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از برگزاری طرح تیم واکنش سریع نجات با عنوان توسن برای نخستین بار در کشور در روستاهای خراسان جنوبی خبر داد.

اجرای طرح توسن روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رحیم شهریاری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: طرح توسن روستایی در روستاهای بالای 20 خانوار استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح یک تیم پنج نفره متشکل از افراد روستا آموزش‌های لازم برای عملیات‌های امداد و نجات را فرا می‌گیرند.

 

*زیر پوشش قرار گرفتن 800 روستای استان در طرح توسن

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 800 روستای بالای 20 خانوار استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند، ادامه داد: 4 هزار نفر در این تعداد روستا آموز‌ش‌های لازم را می‌بینند.

شهریاری با اشاره به اجرای طرح‌های موفق به صورت پایلوت در خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح سامانه 147 نیز برای نخستین بار در خراسان جنوبی اجرا و به تمام کشور توسعه یافت.

 

*فعالیت 16 پایگاه در طرح امداد تابستانه

وی به اجرای طرح امداد تابستانه در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح 3 هزار و 200 نفر روز امدادگر در 16 پایگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح 56 دستگاه خودروی نجات و آمبولانس نیز به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

 

*رشد 150 درصدی تجهیز خودروهای امداد و نجات

شهریاری به تجهیز و نوسازی خودروهای امداد و نجات اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا وضعیت پایگاه‌های استان در بحث خودروهای امداد و نجات 150 درصد رشد داشته است.

وی به برگزاری انتخابات جمعیت هلال احمر در 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: نخستین مرحله سومین دوره انتخابات از بین داوطلبان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این انتخابات از بین 32 هزار جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول