اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس قشم:

یک واحد صنفی متخلف در قشم قرص روانگردان می‌فروخت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان قشم از شناسایی یک واحد متخلف صنفی به دلیل عرضه قرص‌های روانگردن خبر داد.

یک واحد صنفی متخلف در قشم قرص روانگردان می‌فروخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم واقع در آب‌های جنوبی بندرعباس، سرهنگ محمد بوستانی عصر امروز در نشست تشریح عملیات‌های اخیر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه این شهرستان از جمله مناطق امن کشور به شمار می‌رود،‌ گفت: در این جزیره پلیس همواره به طور کامل نظارت‌هایش را در امر مقابله با مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه ادامه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازدید از واحدهای صنفی، یک واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی این واحد صنفی در جریان اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قشم محقق شده است، از کشف بیش از کشف 4 هزار و 777 عدد انواع قرص‌های روانگردان از یک واحد صنفی در قشم خبر داد.

وی با بیان اینکه قرص‌های قاچاق کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: ماموران ضمن دستگیری متصدی مربوطه، واحد صنفی را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مضرات قرص‌های روانگردان و مواد مخدر صنعتی بسیار مخرب و فاجعه‌بار است از خانواده‌ها خواست ضمن هوشیاری کامل و دور نگه داشتن فرزندان خود آنها را به طور اصولی از مضرات این نوع مخدرات آگاه سازند.

بوستانی همچنین یادآور شد: در سال‌های گذشته همانند سه دهه از عمر انقلاب دشمن همواره در تداوم دشمنی‌های خود را تخریب فرهنگی به این شیوه را در پیش گرفته است.

قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از نقاط تجاری صنعتی کشور در جنوب به شمار می‌رود.

مرکز قشم، جزیره هرمز و روستاهای تابعه که تعداد آنها به بیش از 100 مورد می‌رسد طی سال‌های گذشته به پس از ارتقا قشم به شهرستان توابع این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

بر خلاف دیگر جزایر، قشم دارای وسعتی زیاد است، مساحت این جزیره سه برابر کشور بحرین دیگر جزیره خلیج فارس است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول