اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه گذشته اتفاق افتاد

کشف هزار قرص روانگردان در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: طی 2 ماه گذشته یک هزار و 942 قرص روانگردان در آذربایجان‌غربی کشف شده است.

کشف هزار قرص روانگردان در آذربایجان‌غربی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: در دو ماه گذشته بیش از 572 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

علی جدیدی با اشاره به کشف یک‌هزار و 942 عدد قرص روانگردان در این مدت،‌ تصریح کرد: این میزان قرص روانگردان توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از سوداگران مرگ کشف شده است.

جدیدی درباره جرم جیب‌بری گفت: در حال حاضر میزان جیب‌بری‌ها در استان رو به افزایش است و برای جلوگیری از این موضوع لازم است تا مردم نسبت به نگهداری اموال خود دقت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در چند ماه گذشته شاهد کشوزنی در برخی از مغازه‌های استان بودیم، خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته 12 مورد کشوزنی در استان کشف شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: 107 هزار و 315 فقره ابلاغ قضایی در استان توسط پلیس پیشگیری در دو ماه گذشته ابلاغ شده است و 14 هزار و 640 فقره احکام قضایی در این مدت در استان صادر شده است.

جدیدی اعلام کرد: میزان اجرای احکام قضایی توسط پلیس پیشگیری استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول