اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

شهرداران از هزینه‌ کردن در امور فرهنگی نهراسند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این که هزینه کردن در امور فرهنگی سرمایه‌گذاری است، گفت: شهرداران از هزینه‌ کردن در امور فرهنگی نهراسند.

شهرداران از هزینه‌ کردن در امور فرهنگی نهراسند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در نشست فرمانداری با شهرداران و بخشداران شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تعامل شهرداران و بخشداران نقش مهمی در پیشبرد هر چه سریع‌تر امور خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به این‌که یکی از مؤلفه‌های مهم و تاثیرگذار در توسعه شهرها تعامل هر چه بیشتر شهرداری و بخشداری است، اضافه کرد: با تعامل و پی‌گیری بیشتر کارها از سوی شهرداری و بخشداری‌ها، روند اجرایی بسیاری از امور تسریع خواهد شد.

این مسئول ارشد اجرایی در شهرستان کهگیلویه با توصیه به شهرداران و بخشداران به داشتن طرح و برنامه مدون برای انجام امور تاکید کرد: بدون داشتن برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت دستگاه‌ها دچار روزمرگی و درجا زدن خواهند شد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با متفاوت خواندن بحث شهرنشینی با مقوله شهروندی اضافه کرد: موضوعی که شهرداران ما باید به آن اهمیت دهند شهروند پروری و آشنا کردن شهروندان با اصول شهرنشینی و قوانین شهروندی است.

وی به اهمیت رویکرد فرهنگی شهرداری‌ها اشاره کرد و از شهرداران خواست برنامه‌های فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رضایی ابراز داشت: شهرداران از هزینه کردن در امور فرهنگی واهمه نداشته باشند و مطمئن باشند که هر چه در بحث فرهنگی هزینه کنند بازخورد مثبت و دو چندانی خواهد داشت.

رضایی ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان را از وظایف اصلی شهرداری‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری علاوه بر سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت مردم می‌توان بسیاری از پیام‌ها را از طریق همین برنامه‌ها به مردم انتقال داد.

وی با مهم ارزیابی کردن نقش رسانه‌ها در انجام هر چه بهتر امور توسط مدیران و کمک برای رفع موانع پیش رو  ابراز امیدواری کرد که شهرداران و بخشداران با تعامل هرچه بیشتر با رسانه‌ها و نمایندگی خبرگزاری‌ها در این شهرستان از ظرفیت‌ آن‌ها برای معرفی مشکلات پیش روی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول