اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای استقرار نظام جدید آموزشی انجام شد

برگزاری 110 کلاس آموزش ضمن خدمت آموزگاران در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری 110 کلاس آموزش ضمن خدمت آموزگاران پایه پنجم و ششم ابتدایی در این استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای استقرار نظام آموزشی 3 ـ 3 ـ 6 انجام شده است.

برگزاری 110 کلاس آموزش ضمن خدمت آموزگاران در کردستان

طیب کشاورزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دوره‌های یاد شده با حضور  3 هزار و 300 نفر از آموزگاران استان برگزار شده است.

وی افزود: از این تعداد 900 نفر آموزگار پایه دوم، 800 نفر آموزگار پایه ششم و یک‌هزار و 600 نفر از معلمان چند پایه بودند که در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت شرکت کردند.

وی به اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با روش‌های تدریس کتب جدید‌التألیف برگزار شد.

رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: فرهنگیان شرکت‌کننده در این دوره‌ها در هفت عنوان درسی جدید کتب جدید و پایه ششم در مجموع به میزان 300 ساعت آموزشی را سپری می‌کنند. 

کشاورزی اظهار کرد: برابر مصوبه کمیته برنامه‌ریزی، این کلاس‌ها در سه بخش برگزار و از تمامی معلمان شرکت‌کننده آزمون جامع به عمل می‌آید و افراد برتر نیز مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی در پایان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود 400 هزار ساعت دوره برای فرهنگیان کردستان برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول