اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

روند کند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در مریوان نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان با انتقاد از روند کند اجرای پروژه‌های راهسازی در این شهرستان، این مسئله را نگران‌کننده و موجب سلب اعتماد مردم در خدمت‌رسانی خواند.

روند کند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در مریوان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی مریوان به همراه نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌ها با وجود داشتن اعتبار و نبود هیچگونه معارض و یا موانعی به دلایل نامعلوم از سوی پیمانکاران با تاخیر انجام می‌شوند.

به گفته فرماندار مریوان، این کار موجب نگرانی مردم و مسئولان می‌شود و موجب سلب اعتماد مردم نسبت به خدمات ارائه شده نظام و دولت در سایر بخش‌ها نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکاران راه‌های روستایی باید به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نمایند، خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی به ویژه راه و شهرسازی بر اجرای دقیق پروژه‌ها شد.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه راه مریوان ـ سنندج در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته که تا سال آینده این پروژه به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به زمان اندک برای اجرای طرح‌های عمرانی، از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست که با پیگیری جدی و مستمر و بسیج کردن همه امکانات و نیروها تعهدات شهرستان در بخش‌های مختلف را به اتمام برساند.

امید کریمیان یادآور شد: بر اساس مصوبه دستیار ویژه رئیس‌جمهور و پیگیری‌های به عمل آمده، پروژه راه مریوان- سنندج در قالب پروژه‌های مهر ماندگار مصوب شده و امید است با اختصاص اعتبارات کافی در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان هم ضمن تاکید بر اتمام تعهدات از سوی پیمانکاران پروژه‌های راهسازی به ویژه راه‌های روستایی، گفت: هر پیمانکاری که در موعد مقرر پروژه متعهد شده را تحویل ندهد برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

محمدصادق وجدی خاطرنشان کرد: برای تمام پروژه‌های تعهد شده اعتبار کافی در اختیار داریم و مشکل تامین اعتبار وجود ندارد.

وی در ادامه به اتمام راه‌های روستایی عصرآباد ـ گویزه کویره، سعدآباد ـ نچه و دره‌وران ـ کانی میران تا پایان مرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها باید در موعد مقرر آسفالت و افتتاح شوند.

وجدی در پایان از اتمام پل مرزی باشماق تا دهم مرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول