اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌های مهر ماندگار

13 پروژه راه و شهرسازی هرمزگان پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: 13 پروژه راه و شهرسازی این استان در قالب طرح‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم اجرایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

13 پروژه راه و شهرسازی هرمزگان پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی اظهار داشت:‌ در استان هرمزگان 44 پروژه مهم ملی در قالب طرح مهر ماندگار در حوزه‌های صنعت، بهداشت و درمان، نفت، نیرو، گردشگری، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، راه و شهرسازی و امور ایثارگران اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در فهرست پروژه‌های استان هرمزگان 13 پروژه راه و شهرسازی، پنج پروژه بهداشت و درمان، هفت پروژه بزرگ نفتی، هفت طرح مهم صنعتی، دو پروژه علم و فن‌آوری و طرح‌های دیگری در بخش‌های محرومیت‌زدایی و میراث فرهنگی و گردشگری است.

استاندار هرمزگان اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر 150 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها نه تنها از نظر استان مهم هستند بلکه اجرای آنها برای کشور نیز حائز اهمیت ویژه است.

عزیزی ادامه داد: در زمره طرح‌های استان هرمزگان طرح‌هایی مانند احداث و تکمیل راه‌های مواصلاتی به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس، احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، پالایشگاه گاز هنگام، توسعه میادین نفتی رشادت و هنگام، آب‌رسانی به شهرها و روستاهای جاسک و بشاگرد، نیروگاه برق، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های استان، دو خطه‌سازی راه‌آهن بافق - بندرعباس، طرح‌های فولاد کاوه جنوب کیش و صبا و ... است که می‌تواند این منطقه را متحول کند.

وی تاکید کرد: پیمانکاران طرح‌های مهر ماندگار با افزایش و کاهش رتبه مورد تشویق و تنبیه قرار می‌گیرند و طرح‌های مهر ماندگار تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل یا دچار رکود شوند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد، با اجرای طرح مهر ماندگار گام‌های بلندی در زمینه ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی و اشتغال استان برداشته شود و از مدیران و مجریان طرح‌ها خواست با جدیت هر چه بیشتر در راستای اجرای طرح‌های مزبور تمام مساعی و همت خویش را به کار گیرند و در صورت بروز هر گونه مشکل موارد را سریعاً به استانداری منعکس کنند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول