اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

دستگاه‌ها در طرح حجاب خراسان‌رضوی ضعیف عمل کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: در اجرای طرح کوتاه‌مدت حجاب و عفاف در خراسان‌رضوی، برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، ضعف داشتند.

دستگاه‌ها در طرح حجاب خراسان‌رضوی ضعیف عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در گردهمایی توجیهی طرح میان مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در تالار اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی، اظهار کرد: استراتژی اصلی جنگ نرم دشمن، در حال حاضر متوجه خانواده‌ها است و به ‌دنبال آن هستند که با کاهش اهمیت خانواده به‌عنوان یک نهاد اجتماعی، شیوه زندگی  اسلامی را نیز دگرگون کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی افزود: یکی از راهکارهای اصلی دشمن برای تضعیف نهاد خانواده، ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در میان جوانان است و این مسئله مورد غفلت برخی از مسئولان نیز قرار گرفته است.

غفاری در ادامه با اشاره به پیامدهای بد‌حجابی در جامعه یادآور شد: افزایش ناامنی اجتماعی و خشونت علیه زنان، کاهش سن بلوغ، افزایش سن ازدواج و ترویج روابط جنسی آزاد از مهم‌ترین پیامدهای بی‌حجابی در جامعه است.

وی تاکید کرد: در مقابل، استحکام نهاد خانواده و افزایش امنیت اخلاقی از مهم‌ترین پیامدهای ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای گسترش حجاب در جامعه ابتدا باید از نهادهای دولتی آغاز کنیم و در برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در طرح میان‌مدت عفاف و حجاب، این مسئله کاملاً در نظر گرفته شده است.

غفاری بیان کرد: برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح کوتاه‌مدت حجاب ضعف داشتند و یکی از این دستگاه‌ها نیز استانداری خراسان‌رضوی است که باید بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: طرح میان‌مدت عفاف و حجاب نیز از 21 تیرماه سال جاری آغاز شده و مدت زمان اجرای آن نیز 18 ماه است.

غفاری افزود: این طرح شامل چهار مرحله اطلاع‌رسانی، توجیه، تهیه امکانات و اقدام عملی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی اماکن عمومی که از بودجه بیت‌المال هزینه می‌کنند، مورد اجرا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول