اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها به مردم آسیب برساند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تامین نیازهای اقتصادی مردم،‌ اجازه نمی‌دهیم تحریم‌های مغرضانه غرب به معیشت مردم آسیب برساند.

اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها به مردم آسیب برساند

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که اکثر مردم می‌دانند، جمهوری اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های غیرقانونی و مغرضانه غرب به ویژه در حوزه اقتصادی و صنعت نفت قرار دارد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی این تحریم‌ها آسیب رساندن به معیشت و کاهش قدرت خرید و اقتصادی ملت ایران است تا دست از حمایت از انقلاب و آرمان‌های اسلامی خود بردارند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: کشورهای غربی به این دلیل که در مذاکره ایران با 5 + 1 پاسخی در برابر منطق قوی دیپلمات‌های کشورمان ندارند، از حربه تحریم‌های اقتصادی استفاده کرده و می‌خواهند مردم ما را در برابر نظام و مسئولان قرار دهند.

حدادی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده غرب علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران خاطرنشان کرد: آنچه که سران اروپا و آمریکا از درک آن عاجز هستند، دلیل ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای خارجی است.

این مسئول تاکید کرد: مردم ما طی سه دهه اخیر در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی مقاومت کرده و در این دوره نیز خود را آماده مقابله با تحریم‌ها کرده‌اند.

اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها به مردم آسیب برساند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: همانطور که گفتم هدف اصلی دشمنان خارجی آسیب رساندن به معیشت و وضعیت اقتصادی مردم ما است و می‌خواهند از این طریق به دولت فشار وارد کنند تا در مذاکرات از حقوق مسلم خود دست بردارند.

حدادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای خنثی‌سازی توطئه‌ها چه اقداماتی صورت گرفته؟ گفت: به فضل الهی ایران اسلامی توان و پتانسیل بسیار بالایی داشته و با اتکاء به توانمندی‌های داخلی طی سه دهه اخیر تمام دسیسه‌های را خنثی کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی دولت در ماه‌های اخیر و دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی این است که تحریم‌ها به مردم آسیب نرساند و امروز شاهد تحقق این هدف هستیم.

این مسئول گفت: تا به امروز اجازه نداده‌ایم که تحریم‌های مغرضانه و غیر قانونی به مردم فشار بیش‌ از حد توان آنها وارد کرده و برای تحقق این مهم بازار عرضه و تقاضا در کشور به ویژه در ساوجبلاغ تحت کنترل دستگاه‌های اجرای و نظارتی قرار دارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز مردم طی ماه مبارک رمضان چه تمهیداتی انجام شده؟‌ تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری این شهرستان، کالاهای اساسی مردم به ویژه مواد غذایی پر مصرف سر فصل‌بندی و برای تامین و ذخیره‌سازی آنها اقدام شده است.

کالاهای اساسی مردم برای ماه مبارک رمضان تامین شده است

حدادی اعلام کرد: هم اکنون این اقلام در شهرستان ساوجبلاغ تامین شده و بر اساس شرایط بازار و میزان تقاضای مردم در سطح شهر بر اساس یک سیستم صحیح و کنترل شده توزیع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: بر عملکرد واحدهای صنفی نیز طی این مدت نظارت بیشتری انجام شده و امیدواریم با همکاری مردم و تعامل واحدهای صنفی، شاهد تداوم ثبات در بازار شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول