اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بوعلی ساری:

دولت از احداث بیمارستان کودکان سرطانی حمایت کند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان بوعلی ساری گفت:‌ در احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، دولت باید آستین همت بالا بزند.

دولت از احداث بیمارستان کودکان سرطانی حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالله موسوی صبح امروز در جلسه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اظهار داشت: اطلاع دقیقی ندارم چند درصد از سازمان‌های مردم نهاد استان، در زمینه کودکان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کودکان زبان درخواست نیازهای خود را ندارند، افزود: در 30 سال اخیر، میزان ابتلا به سرطان، فوق‌العاده افزایش یافته و نیاز کشور می‌طلبد که این بیمارستان فوق تخصصی احداث شود.

موسوی با اعلام اینکه بیمارستان محک تهران با حمایت مردمی احداث شد، تصریح کرد:‌ در احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، دولت باید آستین همت بالا بزند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون با مسئولان زیادی دیدار داشته‌ایم، ادامه داد:‌ اما اغلب کمک‌هایی که به مجمع خیران ماهک شده، از قشر پایین جامعه بوده است.

رئیس بیمارستان بوعلی ساری اذعان داشت: بیماران فراوانی داریم که به علت نداشتن پول، درمان نشده و از دنیا می‌روند و این فاجعه‌ای است که اتفاق می‌افتد و صدای این کودکان به جای نمی‌رسد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول