اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر اعلام کرد

اعزام برگزیدگان مسابقات قرآنی به دانشگاه صنعتی شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر گفت: برگزیدگان مسابقات برگزار شده قرآنی در این دانشگاه، به دانشگاه صنعتی شاهرود اعزام می‌شوند.

اعزام برگزیدگان مسابقات قرآنی به دانشگاه صنعتی شاهرود

مسعود صدری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف این دانشگاه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: این دانشگاه با برخورداری از رشته‌های متعدد دریایی و مهندسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در بخش پژوهش و تحقیق در استان خوزستان و حتی کشور بسیار خوش درخشیده و دانشجویان پرباری را تربیت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر با اشاره به اینکه به تازگی دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان این دانشگاه برگزار شده است، گفت: این مسابقات به مدت 10 روز در این دانشگاه برگزار شد و برگزیدگان برای شرکت در مرحله سراسری رقابت‌ها که اوایل شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در کنار پرداختن به علم و پژوهش باید معارف و اصول قرآنی را ارتقا بخشید، تصریح کرد: قرآن والاترین کتاب آسمانی است که در آن راه سعادت دینوی و اخروی برای انسان‌ها به تصویر کشیده شده است و ما باید با دل و جان سوی آن ریسمان الهی چنگ بزنیم.

صدری‌نسب همچنین عنوان کرد: این دانشگاه در نظر دارد به زودی در بخش‌های معرفتی و قرآنی پژوهش و تحقیقات متنوع و گسترده‌ای را توسط دانشجویان به عرصه بگذارد که بیش از پیش به درونی کردن فرهنگ اسلامی ـ دینی بینجامد.

وی در ادامه با اشاره به افراد شرکت کننده در کنکور سراسری سال جاری در این دانشگاه افزود: رقابت کنکور سراسری در دانشگاه علوم و فنون دریانوردی خرمشهر با حضور یک‌هزار و 874 داوطلب زن و مرد صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر بیان کرد: در این رقابت یک‌هزار و 213 داوطلب زن و 661 داوطلب مردم حضور داشته که در چهار رشته ریاضی، انسانی، تجربی و هنر شرکت کردند.

وی همچنین عنوان کرد: در رشته علوم تجربی 560 داوطلب زن و 177 داوطلب مرد، در رشته علوم انسانی 430 داوطلب زن و 276 داوطلب مرد و در رشته هنر نیز 14 داوطلب زن و شش داوطلب مرد در کنکور شرکت کردند.

صدری‌نسب در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به دانشجویان و اساتید مجرب این دانشگاه است که امیدواریم در سال جاری بتوانیم این خدمات را روافزون کرده و ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول