اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه:

وحدت ملت ایران افتخارات دفاع مقدس را رقم زد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتخارات هشت سال دفاع مقدس را نتیجه وحدت قشرهای مختلف مردم ایران دانست.

وحدت ملت ایران افتخارات دفاع مقدس را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد میرابی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه سنندج اظهار داشت: شهادت بیش از 30 هزار نفر از هموطنان در استان کردستان که بیش از 5 هزار و 400 نفر آنان بومی استان هستند گواهی بر این مدعاست.

وی افزود: از زمان انقلاب تاکنون دشمنان نظام به توطئه علیه انقلاب و نظام مشغول بوده‌اند و امروز نیز تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند ولی با توکل بر خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام این تحریم‌ها و تهاجم‌های اقتصادی بی‌اثر مانده است.

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رضایت سپاه سنندج از عملکرد ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی‌وحرفه‌ای در استان کردستان ابراز خرسندی کرد و گفت: ادغام اخیر وزارتخانه‌ها زمینه‌ای را فراهم آورد تا ظرفیت‌های زیادی در وزارت جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمت همه‌جانبه به مردم شکل گیرد.

وی همچنین از برگزاری همایشی با عنوان همایش وحدت بعد از پایان ماه مبارک رمضان در کردستان خبر داد و گفت: این همایش با حضور فرماندهان بسیج مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

میرابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز نیاز است برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در جنگ نرم علیه ملت ایران به ویژه جوانان و مقابله با این تهاجم‌های فرهنگی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان در کشور بازگو شود که اعزام کاروان راهیان نور به استان‌های جنگ‌زده و به ویژه استان کردستان می‌تواند در این راستا بسیار مثمرثمر باشد.

وی بر اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از یادمان شهیدان و مناطق جنگ‌زده در استان کردستان و نیز تهیه کتابچه‌های راهنمای یادمان‌های شهدا برای دسترسی کاروان راهیان نور در سفر به استان کردستان تاکید نمود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست به حضور رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به کردستان و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز امنیت به طور کامل در کردستان حاکم است و فرصت مناسبی است تا با ایجاد سرمایه‌گذاری‌های کلان و افزایش اشتغال پایدار، زمینه‌های پیشرفت و توسعه استان کردستان را بیش از پیش فراهم نماییم.

رامین اسدی افزود: امروز شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در تمامی ادارات و کارخانجات استان فعال است و دیدگاه ما بر این است در هر مجموعه‌ای که عده‌ای کار می‌کنند باید فرهنگ و ارزش‌های اسلامی رشد و نمو بیشتری پیدا کند.

وی همچنین از حضور کاروان راهیان نور در کردستان به عنوان فرصتی مغتنم در معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در کردستان به سایر استان‌های کشور نام برد و تصریح نمود: در این راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آمادگی کامل دارد تا مهمانسراها و استراحتگاه‌های کارگران در شهرستان‌های مختلف استان از جمله مهمانسرای شهرستان بانه و مهمانسرای 24 واحدی شهرستان مریوان که در آینده بسیار نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد را برای اسکان کاروان راهیان نور که به استان کردستان اعزام می‌شوند اختصاص دهد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول