اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

عملیات ساخت موزه دفاع‎ مقدس گرگان در چارچوب قانون است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تاکنون عملیات ساخت موزه دفاع مقدس در ناهارخوران گرگان در چارچوب قانون صورت گرفته است.

عملیات ساخت موزه دفاع‎ مقدس گرگان در چارچوب قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت این مرکز طبق قراردادی بین سازمان جنگل‎ها و مراتع کشور به اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس واگذار شده است اظهار داشت: ساخت این مرکز از نظر قانونی منعی ندارد.

وی تصریح کرد: دادگستری مجری قانون است و هر جا که تخلف صورت گیرد صرف نظر از اینکه متخلف چه جایگاه حقوقی و اجتماعی دارد با وی برخورد می‎کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به فنس‎کشی بخش‎هایی از زمین اطراف مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در ناهارخوران گفت: اداره کل منابع طبیعی علت این فنس‎کشی را بازسازی این محدوده اعلام کرده است و قرار است پس از اتمام کار جمع‎آوری شود که در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.

فاضلیان با بیان اینکه تاکنون عملیات ساخت این موزه در چارچوب قانون صورت گرفته است افزود: احداث موزه دفاع مقدس، تنها بخش کوچکی از فداکاری‎های شهدا را در معرض دید نسل جوان قرار می‎دهد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول