اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان خبر داد

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان از اعلام فراخوان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آصف زامیران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای درخشان در هنر نویسندگی، ارتقا بخشیدن به ادبیات داستانی متعهد در فضای سالم رقابتی و کشف سبک و نگاه‌های خلاقانه و نوین ادبیات داستانی در پرداخت آثار و موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

وی توجه و تاکید به هنر ادبیات داستانی براساس فرمایشات موکد مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی حرکت‌های بنیادین ادب و هنر، رشد و ارتقای توانایی‌های اهل قلم در زمینه‌های تکنیکی و محتوایی آثار از طریق انتخاب و ارائه الگوهای برتر، توجه به ارزش اندیشیدن و تفکر متعهدانه در بسترسازی و مبارزه با هر آنچه مخالف رشد و ارتقای معنوی انسان است را از دیگر اهداف برشمرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان با اشاره به موضوعات جشنواره، ادامه داد: آرمان‌ها، ارزش‌ها و هویت اسلامی ایرانی و دستاوردهای انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فرهنگ و ضرورت‌ها، مسائل بومی، استانی و آزاد از جمله موضوعات هفتمین جشنواره است.

زامیران همچنین به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه، داستان بلند و داستانک تا 25 مرداد‌ماه سال‌ جاری به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان میناب، بلوار امام خمینی، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان ارسال کنند.

زامیران اضافه کرد: هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج ارسال کند.

وی افزود:  آثار ارسالی در سه گروه سنی نوجوانان (12 تا 18 سال)، جوانان (19 تا 29 سال) و بزرگسالان (30 سال به بالا) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این مسئول زمان اعلام نتایج و اختتامیه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج را 9 شهریور‌ماه امسال در شهرستان میناب اعلام کرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول