اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در آموزش و پرورش تهران خبر داد

تشکیل شورای پژوهشی در مناطق شرق استان تهران

خبرگزاری فارس: مسئول قطب 5 پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران از تشکیل شورای پژوهشی در مناطق شرق استان تهران خبر داد.

تشکیل شورای پژوهشی در مناطق شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهرداد زیاری عصر امروز در مراسم برگزاری نخستین جلسه پژوهشی قطب 5 آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد، خواستار توجه بیشتر به امر پژوهش به ویژه در نهاد مهمی چون آموزش و پرورش شد.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح افزود: این همایش که با حضور رئیس اداره آموزش  و پرورش شهرستان فیروزکوه و با حضور معاونان و کارشناسان پژوهش و تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران برگزار شده، آغازگر اجرای این طرح است.

مسئول قطب 5 پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران افزود: حضور پررنگ کارشناسان پژوهش منطقه دماوند و رودهن نیز در این نشست نشان می‏دهد که پژوهش در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

زیاری مهم‏ترین مصوبات قطب 5 پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران را تشکیل شورای پژوهشی در مناطق شرق استان با حضور ریاست و معاونان هر منطقه و برنامه‏ریزی منظم برای اجرای طرح "معلم  پژوهنده" عنوان کرد.

وی در ادامه برگزاری کارگاه‏های آموزشی، شناخت نقاط ضعف و قوت مسائل آموزشی و پرورشی در قطب 5 پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، برگزاری همایش‏ها و نشست‏های علمی و پژوهشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی قطب 5 استان و همایش مشترک هفته پژوهش به صورت قطبی را از دیگر محورهای فعالیت در این حوزه ذکر کرد.

مسئول قطب 5 پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران یادآور شد: شهرستان فیروزکوه رتبه نخست پژوهشی را در استان تهران کسب کرده است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول