اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

مراجعه 800 هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از مراجعه 800 هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های شهرستان دشتستان طی یکسال اخیر خبر داد.

مراجعه 800 هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: شبکه بهداشت دشتستان طی چند سال اخیر خدمات مطلوبی به مردم و شهروندان ارائه کرده و روزبه‌روز به سمت افزایش کیفیت خدمات حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: افزایش تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در دستور کار قرار گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از مراجعه 800 هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته بیش از 800 هزار نفر به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت این شهرستان مراجعه کرده و از خدمات مطلوب بهره‌مند شده‌اند.

کهن با تاکید بر تلاش این شبکه برای مبارزه با اعتیاد گفت: یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی که در جامعه شاهد آن هستیم و همه در مبارزه با آن باید احساس مسئولیت کنیم، مبارزه با اعتیاد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان همواره این مساله را مورد توجه قرار داده و برنامه‌های گسترده‌ای برای جلوگیری از گرایش به مواد مخدر و معرفی عوارض مخرب اعتیاد صورت پذیرفته است.

کهن با اشاره به برنامه‌های شهرستان دشتستان در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دشتستان، شاهد اجرای 8 ویژه برنامه بودیم که با کیفیت خوبی اجرا شد.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در بهبود سلامت جامعه و مبارزه با معضلات اجتماعی بسیار اثرگذار است و مسئولان بهداشتی شهرستان دشتستان همواره بر نقش فرهنگ‌سازی و تبلیغات در بهبود وضعیت بهداشتی جامعه توجه داشته و در این راستا کوشیده‌اند.

این مسئول بیان داشت: نصب بنر پیشگیری از اعتیاد بر روی درب ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان، مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اقدامات فرهنگی شبکه بهداشت دشتستان در هفته مبارزه با مواد مخدر بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بر نقش آموزش و فعالیت‌های ترویجی به منظور مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای بهورزان مناطق دشتستان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اجرایی شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول